wtorek, 7 kwietnia 2020

Czy tylko mnie to denerwuje, że niektórzy nie wysyłają rzeczy do warsztatu, bo po prostu nie? Wysyłam do różnych osób prośby o coś z warsztatu i pomimo iż widać, że ta osoba gra to nie da tej rzeczy? Dlaczego? Pytam dzisiaj jednej dziewczyny czy mi da tam wosk do warsztatu, a ona, że nie daje. No to ja pytam dlaczego, przecież tobie ten wosk co mi dasz nie zniknie. A ona, że nikomu nie daje, bo nie. Dalej pisze do niej, że przecież to tylko sekunda i wszystkim powysyłasz i masz z głowy. I mi nie odpisała już, usunęła ze znajomych i zablokowała. Poważnie? Czy tak ciężko wysłać? Jak się ma dużo próśb to tylko naciskacie wyślij wszystkim i już, a wy wielce królewny/królewicze jesteście egoistami i nie wyślecie BO NIE. XDDD A jak wy czegoś chcecie to okej. Oczywiście nie wszyscy są tacy, pare osób w moich znaj się znajdzie takich. Takie osoby mnie rozwalają. Bo ciężko.

4 komentarze:

  1. No dokładnie, przecież nie trzeba każdemu osobno, tylko raz się klika i daje wszystkim. Ja tak robię i daję każdemu, nie wiem, co to za problem dla niektórych i nie dają. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam zawsze problemy z wysyłaniem rzeczy, jak i otrzymywaniem. Czasami jak kliknę w prośbę znajomego to czasami w grze okienko z prośbami mi wyskoczy - a czasem nie.
    Chociaż ostatnio jak pozapraszałam więcej znajomych jest coraz lepiej! :D
    Lecz i tak dalej mam błąd, że w tej zakładce gdzie się odbiera to mam tam wyświetlonych znajomych którzy proszą mnie o jakąś rzecz, i jedyna opcja do kliknięcia to anuluj, przy opcji "zbierz wszystko" nie reaguje :<
    Zauważyłam że to są ci znajomi do których wysłałam prośbę i te konkretne rzeczy o które prosiłam xD
    Tylko ja tak mam? To jest błąd?

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tak mam, po prostu sąsiad nie zdążył jeszcze wysłać danej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń