czwartek, 30 kwietnia 2020

co sie stalo z avataria.life? nie da sie wejsc

21 komentarzy:

  1. Valide Hurrem z nk zgłaszała i usunęli :(

    OdpowiedzUsuń
  2. a czyli ból dupki o Harem? haahha beka z Validki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wielka beeeka.
      Bardziej można sprecyzować twój komentarz na taki: Ból czterech liter innych osób, że nie stać ich na pomyślne zrobienie królestwa na nk, nie miałam to to pretensji że był tam harem, bardziej o to że były tam moje podszywkii z tym samym wyglądem i nazwą. Rozumiem ktoś chce hurrem to niech sobie będzie ale nie rozumiem tego że ktoś zmienia nazwe i wygląd na taką jaką mam ja to jest przesada. A po za tym działam w imieniu dobroci. No może zostało by to usunięte za miesiąc, dwa a może i za rok ale co z tego? Stracilibyście tylko czas a dodatkowo był by większy płacz. Nie żałuje niczego to raczej nie ból tylko świetne zwycięstwo. Szkoda mi jedynie osób które naprawdę ciekawie wykorzystywały tą avatarie.

      Usuń
    2. Twoj harem jest zalosny DXD jakie kurwa zwyciestwo kobieto o czym ty mowisz

      Usuń
    3. No teoretycznie to ciebie też nie stać bo sama pisałaś, że Goldy były robione, a nie kupowane xD

      Usuń
    4. dzialasz w imieni dobroci, a sama jebalas 30k golda na awatarii za darmoszke XDD

      Usuń
    5. Teoretycznie? A kto by chciał kupować goldy. G było robione bo sie to bardziej oplaca. A 30K golda sobie zrobiłam bo mogłam, kto by nie skorzystał?. Koniec tematu.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Ty w "imieniu dobroci" ? XDDDDD

      Usuń
    8. No wole wyjebać te kilkanaście tysiecy i kupić, a w czasie, w którym miał bym je robić iść do roboty i se zarobić.

      Usuń
  3. Ale gówno chciałam troche pograć ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. A VALIDKA JAK ZWYKLE Z BÓLEM DUPKI :>>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A komentarze z anonimów jak zwykle podstawa. :)

      Usuń
    2. Jaki wielki mam ból o to że przyczyniłam się do usunięcia tego czegoś! Naprawdę może miałam gdy podszywki robiły sobie pośmiech tworząc patologie w moim imieniu. Teraz to wy macie ból dupy. :)

      Usuń
    3. valide ogarnij pizdzi0szke

      Usuń