wtorek, 21 kwietnia 2020

160 vs tsc runda druga XD

12 komentarzy:

  1. Błagam nie róbmy "2 rundy" z tymi komentarzami, postami itp. każdy klub zajmije się swoją rywalizacją i wątpie żeby kogoś to faktycznie obchodziło, jeśli ktoś chce się czegoś dowiedzieć to szukajcie na grze osób z danego klubu. Życzę wszystkim powodzenia ♡♡
    ~ Hecia

    OdpowiedzUsuń
  2. i po chuj o tym pisać? 160 to się ostatnio oszczalo z tymi spotami w dupie mamy wasze rywalizacje każdy ma swoje i jakoś o tym nie trabi ~~ ktoś normalny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty widzisz co Hercia napisała ?! Po co piszesz to samo tylko w wulgarnej wersji ? A jeśli chodzi ci o te posty to nie oni je wszystkie napisali ;) Również napisałem jednego, chociaż nie jestem w ich klubie, ale dokonali czegoś naprawdę wielkiego i GRATULUJĘ z całego serca <3

      Usuń
  3. Ktoś "normalny" ? Raczej wulgarny i z bólem tyłka;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale widać że TSC jest obsrane w tej '2 rundzie', rywalizuje z nimi teraz i bardzo mnie śmieszy ta sytuacja jaką widzę xDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. tsc z nimi nie rywalizuje,zniszczyło ich już wczoraj.do teraz mają przewagę 15k,wiem bo gra tam moja żona.smieszylo jak 160 udało się raz wygrać i puszyli się niczym pawie.zresztą ogar to tylko gra

    OdpowiedzUsuń
  6. No właśnie czyli się boją, tak to by przerwali rywalizacje skoro widzą że 160 stoi, a nie robili zapas 15k xD

    OdpowiedzUsuń
  7. przerwanie oznacza poddanie xd
    160 wtedy miało farta najwyraźniej
    dobra koniec z tymi klubami skupmy się
    na ważniejszych sprawach np ja czekam aż będę mogl wrocic do szkoły i w końcu wyjść w gronie znajomych.to się dla mnie liczy, aby ta pandemia w końcu minęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym roku szkolnym raczej już nie usiądziesz w ławce szkolnej :(

      Usuń
  8. szkoda :( mi tam najbardziej żal tych co mają mieć natury,nie wiadomo co bedzie.a jak dalej potrwa ten koronawir to wakacje spedze też w domu zamiast gdzieś wyjechać

    OdpowiedzUsuń
  9. matury - slownik

    OdpowiedzUsuń