niedziela, 19 kwietnia 2020

Klub Star przegrał z ADHD i ACT, Belinda gdzie twój najlepszy klub?

5 komentarzy:

  1. chcialaby miec najlepszy klub jedyne co ma to krzywe nogi jak sra

    OdpowiedzUsuń
  2. Danka wypad stąd stara prukwo. Lepiej mieć krzywe nogi niż być starą panną!
    /ktoś(nie ze STAR)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,że dostałam info, że o mnie mowa. Kuzwa jeszcze mi odjebie jak co niektórym i uznam się za celebrytke XD Nie, na szczęście nie jestem kałem umysłowym jak anonimek wyżej. Więc... Utkaj pisdę osrana szmato XD Jeżeli cokolwiek pisze to z mojego konta, więc skończ jebać tchórzem i własnymi odchodami i się ujawnij.Nie zrobisz tego, bo wiesz, że jestem dla Ciebie za silna i za dużo wiem.Zazdrościsz mi odwagi i tego,że nie muszę się chować po anonimach by wypowiedzieć własne zdanie. Ktoś nie ze star...ahaha jasne ból dupska. I nie wiedziałam, że jestem stara mając 20+. Idę podebrać matce krem na zmarszczki XD
      Jprdl jak można mieć nasrane aż tak w głowie, by posądzać kogoś o nie popełnione czyny. Ja się niczego nie boję, pamiętaj. Ty mnie za to tak. Upajam się tym wręcz.A skoro mowa o star...chętnie się wypowiem.
      Uwaga aby być gwiazdą nie wystarczy tak się nazwać, na to trzeba ciężko pracować. Motto mojego klubu brzmi: Per aspera ad astra ( przez trudy do gwiazd). My nie uważamy się za gwiazdeczki jak co niektórzy, my wytrwale dążymy do celu. Mówiłam Bielendzie, że mogę jej udzielić rad jak prowadzić klub. Ale skoro nie chciała niech beczy. Jaki dowódca taki klub. Proste. Jak mieli z nami pierwsza rywalizację to Bielenda liczyła na swoje multi noby. Niestety ale srodze się zawiodła, gdyż nowo dodane konta miały zero chwały.
      Toteż napisała: no to kapitulacja. I to ma być motywujące dla ludzi? Poddanie się na starcie? Bo nie mogła oszustwem zwyciężyć? A może tak spróbować uczciwie? Ciężko najwyraźniej.

      Usuń