środa, 22 kwietnia 2020

Valide, chcesz jeszcze G ?



33 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie wszystko zostało pokazane.

      Usuń
    2. No to chcesz te g czy nie

      Usuń
    3. Dziękuje za nie bardzo nie chcę stracić konta tak jak ty.

      Usuń
    4. Napykałaś 50k g, też stracisz konto xdd

      Usuń
    5. Naptykałam 30L g. Mam nadzieje że szybko zgłosisz :).

      Usuń
    6. Nie bede nic zglaszac, bo mam wywalone, a po drugie sama pisalas w wydarzeniach ,,ja mam 50k g a wy nic''

      Usuń
    7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    8. Pisałam mam ponad*.
      Świetnie miło że ty coś mówisz o mnie, ja coś powiedziałam o tobie.
      Jesteśmy kwita.
      Żegnam.

      Usuń
    9. Nic mnie nie dziwi, a ty się nie porównuj do innych, gdyż dla ciebie miałam neutralne zachowanie. Sama przyszłam do ciebie i normalnie pogadałam. Naprawdę nie chce dram, jednak czasami warto zastopować, gdyż osoby, które są w twoim haremie, mogą być totalnie przeciwko tobie. Prowadź sobie harem, jednak nie życzę sobie, żebyś mnie oczerniała, tak samo, jak ty tego życzysz od innych.

      Usuń
    10. Chce dopowiedzieć, że to bardzo zabolało, że się cieszysz, że straciłam dwa konta. Nie jest to wcale miłe. Sama pamiętasz, jak straciłaś konto, jak Tobie było trudno. Ludzie uwierzyli Tobie i wywiadowi, w którym gościłaś...

      Usuń
    11. Właśnie tutaj napisałaś to co już uzasadniłam względem ciebie. To ja sobie nie życze byś pisała o mnie po kątach, bo coś ci się nie podoba. Rozumiem jeśli naprawdę jest coś nie tak, napisz to mi a nie mówisz . Dlaczego mam się nie porównywać do innych. Ty mnie wyłaniasz z pośród innych a jednak też nie tylko ja ładowałam G. Nie możesz mieć do mnie o to żalu. Przede wszystkim ty przesadziłaś. Przykro mi że ci zablokowali konto może uda się i ci znowu odblokują. Również nie chcę żadnych kłutni z tobą. Nie interesuje mnie to że osoby w moim haremie są przeciw mnie. Na pewno mam u boku ich tyle co wy na tym discordzie. Mów sobie na nim co tam chcesz, ale zważaj też na słowa. Pisząc to co pisałam, pisałam zdenerwowana głównie na to co o mnie piszesz bo jednak miałam się za miłą osobą i wiem że jednak tak jest.
      Pozdrawiam jeszcze raz.

      Usuń
    12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    13. Ja również pozdrawiam i mam nadzieje, że to całe zajście było niepotrzebne.

      Usuń
  2. Po co pisać otwarcie o swoich problemach skoro można poprosić kogoś o zrobienie zdjęcia i wstawić na spotted ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałosne, prawdę mówi. Bez sensu, komuś się tak nudzi że musi szpiegować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ingerując w rozmowy i poproszenie jakiejś osoby o zdjęcia rozmów są poniżej krytyki żałosne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zamiast samemu przyjść i porozmawiać dodawać jakies screeny prowokując

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Dwie największe idiotki Awatarii Valide i Julcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Widac po komentarzach

      Usuń
    3. Idolki*, a ty jesteś pipa!

      Usuń
    4. Lol, ale to było dawno, super czasy! Kocham Harem!

      Usuń
  6. Jak ją zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
  7. JAK ZGŁOSIĆ VALIDE SULTAN ? Chętnie to zrobię

    OdpowiedzUsuń
  8. Deutschland, Deutschland über alles,
    über alles in der Welt,
    Wenn es stets zu Schutz und Trutze
    brüderlich zusammenhält
    Von der Maas bis an die Memel,
    von der Etsch bis an den Belt.
    Deutschland, Deutschland über alles,
    über alles in der Welt!

    Deutsche Frauen, deutsche Treue,
    deutscher Wein und deutscher Sang
    Sollen in der Welt behalten
    ihren alten schönen Klang,
    Uns zu edler Tat begeistern
    unser ganzes Leben lang.
    Deutsche Frauen, deutsche Treue,
    deutscher Wein und deutscher Sang!

    Einigkeit und Recht und Freiheit
    Für das deutsche Vaterland!
    Danach lasst uns alle streben,
    Brüderlich mit Herz und Hand!
    Einigkeit und Recht und Freiheit
    Sind des Glückes Unterpfand:
    Blüh im Glanze dieses Glückes,
    Blühe, deutsches Vaterland!

    OdpowiedzUsuń