sobota, 18 kwietnia 2020

Anaconda jest taką osobą że jest dla każdego miła do czasu, zanim ktoś nie będzie dla niej wredny, nie rozumiem dlaczego bijecie do niej taka nienawiścią... Wystarczy jej dać szanse i po prostu ją poznać, jest moją przyjaciółka i wiem że ma dobre serce i jest mega fajowym śmieszkiem. Ostatnio do mnie przyszła z pytaniem: ''dlaczego ludzie są dla mnie tacy wredni, mimo że nic im nie zrobiłam?''. Przyznam że zrobiło mi się mega przykro, Anaconda nie zasługuje na takie traktowanie, a ludzie tacy jak autor tego posta powinni nabrać trochę dystansu do niej i do siebie, następnym razem nie oceniajcie kogoś po okładce tylko chociaż spróbujcie kogoś najpierw poznać zanim będziecie oceniać. Przykre to jest że 3/4 ludzi na Awatarii odbiera ją za ''wkurzającą'', nawet jak nic nie robi. Ps: Nie martw się Anaconda, ludzie zawsze tacy byli i już tacy będą. c:

3 komentarze:

  1. Nie znam jej. Ale nie szkodzi nawet spróbować poznać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawidek obrońca

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że to akurat ona pokazuje jaka jest pojebana i praktycznie wszystkie spiny to ona zaczyna więc nie rozumiem czemu pomimo tego że liże ci dupe to ty ją bronisz no ale cóż nie wpierdalam sie jak ANACONDA w nie swoje sprawy:))) i niech lepiej sie ogarnie trochę zanim cala awa jej nie wyzywa

    OdpowiedzUsuń