sobota, 18 kwietnia 2020

A ja chciałabym pozdrowić znaną wszystkim Hurrem Sułtan. Świetny wywiad na blogu Kava! Nie sądziłam nigdy, że jesteś tak miła osobą, a bynajmniej takie jest moje spostrzeżenie po przeczytaniu całego wywiadu. Podziwiam, że tak dzielnie i wytrwale znosisz krytykę, która zapewne często Cię spotyka. Świetny pomysł na Siebie i na rozgrywkę, cieszę się, że nie poddałaś się mimo wszystko i Hurrem wciąż pracuje pełną parą. wiele osób powinno brać w ciebie przykład, a nie pochopnie oceniać. Powodzenia, wytrwałości i dalszych sukcesów! ;-))

7 komentarzy:

  1. Hahajahahah śmieszne ona to wszystko robi na pokaz i wcale taka nie jest i nie powinno sie z niej przykladu brac bo ona zamaist mozgu wode juz tam ma. Ona tylko obrazac i upokarzac innych potrafi w tym najlepsza jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +1, gorąco zgadzam się z komentarzem powyżej, Valide o idiotka i tyle w temacie. Robi wszystko na pokaz i myśli ze jest najwazniejsza
      /Kobra

      Usuń
    2. Nie robię wszystkiego na pokaz, całe zło to nie moja wina naprawdę. Przykro mi że tak wiele osób myśli.
      Nie obrażam każdego i nie myślę że jestem najlepsza, wy tak twierdzicie.

      Usuń
  2. no tak a jeszcze wczoraj pisała jednej dziewczynie by pomogła jej ukraść konto pewnej laski XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie widzę bym komuś konto ukradła od zarania dziejów.
      Więc prosze nie wymyślać :)

      Usuń
  3. Dziękuje za miły komentarz. Zmieniłam swoje nastawienie i naprawdę nie mam zamiaru wojować z ludzmi którzy nadal żywią do mnie zatwardziałe wyrzuty. Takie osoby same się przekonają.

    OdpowiedzUsuń