poniedziałek, 30 marca 2020

Tutaj dzban. Ogólnie to tak jak zawsze staram się bronic Julii to w tym przypadku mnie cała sytuacja troche drapie. Sama tworzy ten jakis projekt na swoim blogu 'lepsza awataria' a sama co zrobiła? No bo nie oszukujmy sie - to troche zniszczyło teraz gierke innym. Współczuje tym co zajmowali ranking wcześniej, bo jednak potrzebowali na to na pewno więcej czasu niz pare minut. Ale niektórzy nie byli wcale lepsi. Wczoraj jak Julia rozdawała vipy to wierciły się koło niej osoby które jeszcze tego samego dnia mówiły mi że jest szmatą.. Zastanówcie się czasem, nad tym co robicie, dzisiaj wyzywacie wszystkie te osoby, a wczoraj w kolejce po vipa staliście pierwsi XDD Moja opinia nie ma żadnego związku z moją 'spiną' z Julią, mówie co myśle bo duzo osób mnie o to pyta. Ci co skorzystali ze sposobu, zrobili jak uważali, mi to od początku waliło gównem i wciąz myśle ze będzie to się wiązało z problemami. Pamiętajcie, ze to tylko gra i jak ma ich spotkac kara to tak sie stanie i tyle Trzymajcie sb

2 komentarze:

  1. Mi też przykro z powodu tych osób które przez parę pięknych lat gościły w rankingu dzięki swojej własnej pracy :<
    Hahahah no cóż, "ten świat dzieli się na dwoje rodzajów ludzi - są ludzie dobrzy i szuje".

    OdpowiedzUsuń