niedziela, 29 marca 2020

To co ludzie robią z tym G to jakaś nienormalna sprawa. Naprawdę się opanujcie! Zrobiłam se, że tak to ujmę "legalnym sposobem G" i poszłam do projektanta sobie sukienkę kupić, a tam jedna laska po kolei cały projektant wykupuje. Naprawdę? Większość graczy, która miała z 20K image'u ma teraz po 300K. No to jest nie poważne! Sama mam sporo image'u, ale dzięki temu "legalnemu sposobowi na G" zdobyłam to i sama gram już dobre 7 lat jak nie więcej! A teraz ludzie tak naprawdę w godzinę i mają już wszystkie ubrania dostępne na awatarii wykupione łącznie z tymi z projektanta. Masakra co to się porobiło to ja nie wiem...

3 komentarze:

  1. I takich ludzi jak ty to się szanuje... Też nie wiem, co z tymi ludźmi się dzieje, całkowity brak wyobraźni...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś mi powie na czym ten sposób polega? Nie rozumiem ludzi od razu się rzucili na to G

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bląd w grze i każdy ma goldy ,,za darmo", a tak naprawde potem dlugi beda splacac... Uważajcie !

      Usuń