poniedziałek, 30 marca 2020

Ten Dawidek i nasza najbardziej znienawidzona Julcia w galerii sław wyjebały nawet Honey, Belinde! Serio żałośni jesteście, największe gwiazdy Awatarii, które grają od początku istnienia gry i na to zapracowały, żeby znalezć się tam gdzie były jeszcze wczoraj, a przez takich debili już tam nie są, bo w ciągu dnia Dawidek i Julcia tak o wskoczyli sobie do pierwszej czwórki. Julcia skończ z tym blogiem jesteś po prostu... Nie dziw się, że jesteś krytykowana teraz jeszcze bardziej niż byłaś wcześniej. To co ty odwalasz na tej awie to nikt w historii Awatarii tego nie zrobił! Jak ty się możesz w ogóle jeszcze dziwić tym???? Piszesz, że ludzie przesadzają z tą krytyką serio???? WTF? Ty przesadzasz i to już nie chodzi o to G, ale twoje zachowanie do innych osób na Awatarii, na nk, na blogu! Jesteś zakłamana i piszesz różne posty, w których się tłumaczysz, próbujesz ludzi do siebie przekonać, żeby Ci współczuli i w ogóle. A co ty myślisz, że teraz każdy Cię pokocha, bo rozdajesz vipy? Żałosna jesteś i tyle. Pełno znam osób, które cię nie ogarniają, dzisiaj w barze spoktałam grupkę ludzi, którzy Cię obgadywali i wyzywali. Codziennie spotykam się z takimi sytuacjami, gdzie głównym tematem jesteś ty! Gnoją Cię! I im się nie dziwię!

1 komentarz:

  1. Właśnie! Kurna, nawet nie znałam Honey ale pamiętam jak parę lat temu grałam i ona zawsze była w tej top trójce, serio nawet jej nie znałam ale tak smutno mi się zrobiło jak zobaczyłam że już ktoś ją zastąpił D: I to tak szybko kurwa! Za szybko, przecież to muiało być takie oszukiwanie, chyba że ktoś latami zbierał goldy by w końcu się ujawnić i wybić, ale cholera wątpie!

    OdpowiedzUsuń