wtorek, 24 marca 2020

Takie wpisy nic nie dają, dajcie sobie spokój. Każdy z nas jest człowiekiem bez wątpienia uczucia. Julka też je ma i chcąc nie chcąc odczytała już mnóstwo spottów i wiadomości na ten temat. Myślę, że nie ma sensu już dobijać jej kolejnymi, bo z pewnością mniej czy bardziej do Julki pewne rzeczy gdzieś tam dotarły. Nie znacie jej naprawdę, nie wiecie czy nie miała może problemów w przeszłości, czy nie ma problemów w teraźniejszości, które być może ją przerastają i jest taka niestety dla poszczególnych ludzi. Jeżeli kogoś skrzywdziła, to napewno było to nieprzyjemne, ale uważam, że jeszcze gorszą rzeczą jest teraz robić na Julkę nagonkę i zbiorowy hejt. Takim sposobem nikt się nie zmieni, bo hejtem raczej nikt nikogo jeszcze nie przekonał do zmiany. Jeżeli ktoś chce jej uświadomić, że traktuje wielu ludzi jak śmieci, to słusznie, ale niech zrobi to w łagodniejszy sposób niż hejt.

8 komentarzy:

  1. Co ty, lepiej pojechać po Julci, bo osoby hejtujacej, nikt nie shejtuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. post oaza to krytyka,nie hejt wiec najpierw przeczytaj tego definicje zanim zaczniesz robic hasztagi typu #stophejt

      Usuń
    2. krytyka, a hejt nie łączą się, kochany. Ona mnie nie krytykuje, tylko jadą po mnie XD
      Serio wy myślicie, że od razu bym powiedziała swoje plany Taki Taki? Hahhaha, czegoś mnie trumna jednak nauczyła :D

      Usuń
    3. Julka no przestań być taka proszę :/ . Krytyka a hejt różnią się jedynie tym, że hejt często jest bardziej wulgarny, a krytyka jest konstruktywna i poparta argumentami i o to mi chodziło z tym hejtem ://

      Usuń
    4. trumna cie nie lubi bambusie

      Usuń
  2. najpierw przeczytaj, że wspomniałem o wpisach na tym spocie zanim zaczniesz coś pisać o oazie

    OdpowiedzUsuń
  3. swoją drogą czy ta krytyka daje cokolwiek sensownego? Jeżeli ktoś będzie chciał poznać prawdę o kimś, to pozna. Zaś jeżeli ktoś będzie chciał się zmienić, to się zmieni. Proste.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat krytyka na oazie była słuszna i trochę przykro, bo krótko znam Julkę a nie wiedziałem, że do tego jest zdolna, natomiast mój wpis dotyczy poniższych spotów.

    OdpowiedzUsuń