poniedziałek, 23 marca 2020

Siemka chciałabym przedstawić sprawe jako osoba anonimowa nie powiem niektorych rzecz, ale są fajne babki z starymi nickami małolatka xd i mloda paula, teraz ich nickow nie podam, miały mezow, ktorzy teraz najprawdopodobniej zmienili nicki, ale ich nicki ktore pamietam to mlody kacper i małolat xd. 15 i 27 lvl, przejdźmy do sedna, kacper zakochany po uszy w pauli zdradzał ją z jakąś dzunia ona gdy sie dowiedziała odrazu wiedziala co robić i w ten sam dzień z nim zerwała, malolatka rowniez zarwała ze swoim poniewasz szlajala sie z nimi dziunia ktora ich wyrywala. Kacper pisał do pauli na spanpie, że ja kocha wypisywał dwa dni, wysyłał nagrania głosowe gdzie płakał i mowił że ja kocha, pisas ze bez niej nie wybraza zycia, ona miala 0 poczucia bezpiecności przez to, mozna powiedziec, ze ja nekal, jednak gdy ona napisala mu ze tylko przyjazn po 5 minutach znalaz nowa narzeczona i nie zalowal nawet na pierscionek. Chłopaki sie pokolcili, a byli w 5 s poczym malolat do pauli zacza sie przyczapiac i chcial z nia chodzć ona i jej kolezanka stwordzily ze utra im nosa wiec sie zgodzila w ten sam dzien wzili slub, a malolata wedlog planu rozkochiwala w sobie kacpra co bylo banalne hot 14 w koncu. Gdy paula z malolatem brali slub byla spina miedzy kacpra a malolatem normalnie drama na awe, Jak paulina napisala narzeczonej kacpra ze wypisuje do mnie ze mnie kocha i dalam jej ss to zrobila mu awanture, kacper nacza wyzywac paule ze ba zjebane brwi w rl i zeby se 0.5 km domalowala, chociaz paula to piekna dziewczyna, napisal na snapie do pauli, ze ujawnia ona informacje osobiste i ze to jest jak jakby on sie z niej smial ze chodzi do psychologa, chlopaki cisneli z nas beke, malolat na snapie wyslal pauli zdj z neta co bylo pewne w 100% poniewaz jego ex po zobaczeniu zdj wiedziala ze to net! bo jej wysyłal inne. Oczywiście sprawdzone jest, ze ich obecne nicki to Młody kacper i mr.gino Pozdrawiam





5 komentarzy:

  1. ale drama zjebana, nie pozdrawiam ludzi, którzy się tak zachowują

    OdpowiedzUsuń
  2. XDDDDDDDD KURWA HIT NIE SADZILEM ZE TAKIE COS TU SPOTKAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozdro od Mr.Gino co tak o mnie mało ;c myślałem że więcej o mnie będzie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bank spermy czeka na ciebie ;D

    OdpowiedzUsuń