wtorek, 31 marca 2020

Serio? A ktoś może pamięta akcje w eventem wiosennym w 2016 roku ze stawem wiosennym? Jeżeli graliście wtedy to jestem pewna, że pamiętacie tę akcje, że na początku, gdy ludzie zrobili 4 etap i mięli dostać strój tego ducha stawu to sporo osób, go nie dostała. Potem to naprawili i osoby, które zrobiły 4 etap wtedy dostały, a osoby, które wcześniej zrobiły 4 etap, a nie otrzymały stroju już go potem i tak nie dostały. Dużo osób o to było wściekłe (w tym gronie sama się znalazłam) i pomimo prózb do dzisiaj nie dostałam tego stroju, a zasłużyłam na niego! I to też była jakaś kradzież ze strony moderacji i co teraz mam dostać bana bo 100G wzięłam z tego sposobu? A ten strój jest wart akurat więcej niż 100G. Więc sorry, niech mi spróbują zbanować tylko, będę walczyć wtedy z tym. Awataria to całe moje dzieciństwo, najlepsze wspomnienia z gier jakie kiedykolwiek miałam i przez głupie jedno 100G mam nie mieć od tak konta? Przesada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz