wtorek, 31 marca 2020

Przestańcie srać na wszystkich! Zrobili to czego nie powinni ale uwierzcie mi, że spora część żałuje!!! Miejcie w sobie trochę wyrozumiałości, bo każdy z nas jest człowiekiem i najwięcej srających się o to osób to LUDZIE KTÓRZY NIE SKORZYSTALI!!! Taka jest prawda, bo gdybyście weszli w tym momencie co była taka możliwość sprawa u większości z was miałaby się inaczej! Oczywiście nie wrzucam wszystkich do jednego wora bo na pewno znalazłby się ktoś kto nawet mając możliwość nie skorzystałby, ale prawda jest taka że prujecie się teraz bo ktoś skorzystał. To też jest ZAWIŚĆ! SZANUJMY SIĘ! Pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Trzeba było pohamowac pazerność proste!
    Teraz całym głupoty, chociaż i tak jakby była taka dalsza możliwość bys się wzbogaciła znając konsekwencje idiotko. Rozumiem kogoś kto zrobił raz czy dwa, wtedy mógłby nic nam na tydzień np ale nie ktoś typu julka czy Dawid. Złodzieje jebane. Zwróćcie wielotysieczne dlugi nk wtedy proście o odblokowanie kont. Tak by było uczciwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W imię czego wyzywasz mnie od idiotów? I czemu od razu stwierdzasz że ja też maczałam w tym palce?

      Usuń
    2. Złodziejem jebanym mozesz być ty , ale nie dawid , pozdrawiam .

      Usuń
  2. ja np nie sram na wszytskich tak jak ty ujełaś, mysle ze jak osoby z umieram skorzystały z tego sposobu nic sie nie stało. jednak nie oszukujmy się niektórzy bardzo orzesadzili. oszustwem zdobyli galerie sław
    /Melka

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak byłem wtedy na awatarii, chyba wtedy, bo były wydarzenia z eurogąbkamii że ktoś nas może nauczyć jak je robić, czy coś w tym stylu. Serio, ja od razu wiedziałem że to będzie złe, i tego nie robiłem i teraz tak się cieszę że nie jestem w to wmieszany!
    Byłem bardzo zły na tych co to robili, ale chyba masz rację, bo trochę teraz żal mi tych osób które nigdy nie znały sposobu na g i zawsze byłe uczciwe i teraz chciały zaznać choć odrobinę luksusu. Odrobinę, nie parę tysięcy. Mimo wszystko, mimo żalu, chciałbym i to mocno by konsekwencje spotkały wszystkie te osoby.
    Szkoda że tak smutno teraz, a być może jutro dodadzą nowe wesoły event :<
    Pozdrawiam
    /Kiero

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak naprawdę mało kto SRA NA WSZYSTKICH! Tak naprawdę większość osób chociażby sprawdziła, czy faktycznie działa. LUDZIE SRAJĄ przedewszystkim na OSOBY TYPU JULKA, DAWID, BAD ROMANCE, które najbardziej namieszały i wbiły sobie w topke od tak. Postaw się na miejscu Honey, Belindy, które były w pierwszej trójce i nagle spadły na rzecz tych idotów. Fajnie byś się czuła z tym, gdybyś pracowała na to, żeby być na pierwszym miejscu przez tyle lat i w kilka minut straciła to miejsce na rzecz jakiś idiotów??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo zadowolona ze honey spadła na 2 . Nie bedzie chodzic , grozić i wyzywać z swoim meżusiem . I obiecuje że do miesiaca spadnie na 3 . Wtedy bede chciała zobaczyc jak jej szczena opadnia . Pusta lala xdd

      Usuń