wtorek, 31 marca 2020

Popieram częściowo graczy, którzy błąd gry i osoby, które wzięły w tym udział postrzegają bardzo źle. Przyznaje się bez bicia, że sama brałam w tym udział, jednak nie robiłam wielkich dziesiątek czy setek tysięcy. Przykro mi z powodu ludzi, którzy faktycznie na tą topkę sobie zapracowali, bo tak jak już ktoś wspomniał nie trwało to kilka minut, a całe lata. Chyba nie mam nic na usprawiedliwienie tego, że sama te G posiadałam, ale trochę tego żałuję i pewnie wzięłam je będąc zaślepiona, bo kto za dzieciaka nie marzył, aby był bogatym w gierce. Jednak mimo wszystko starałam się dzielić swoim krótkotrwałym szczęściem z innymi i w miarę możliwości rozdawałam wiele statusów vip, a szczególnie ludziom, którzy ich nie mieli i nie mogli sobie na nie pozwolić z różnych powodów. Tym którzy tego potrzebowali i chcieli podarowałam też trochę naszyjników i myślę, że chociaż zrobiłam z tych g po części dobry użytek. Osoby takie jak Dawid, Julka czy inni którzy wbili się na wysokie pozycje uważam, że mocno przegięli i powinni za to ponieść konsekwencje, bo jednak uczciwym ludziom będzie wręcz niemożliwie ich przebić.

1 komentarz: