poniedziałek, 30 marca 2020

No i powiedzcie mi czy to jest normalne, że chłopak w topce ma 1,5 mln aktywności? Albo blogerka, która ma dawać przykład ludziom ma 1 mln aktywności? Serio, pytam się was k***a jak można tak niszczyć grę? Niech wam k***a pousuwają te konta! Julcia jesteś jeb****a taki dajesz k***a przykład ludziom, którzy czytają twojego bloga i znają Cię w Awatarii? Nie myślisz w ogóle, osoby młodsze, które mają po 10/11 lat nie zdają sobie sprawy z tego jak tę grę niszczą i widzą blogerkę, która też sobie wbija w ten sposób G i myślą sobie, skoro sławna osoba tak robi to czemu ma to być złe i też zaczynają robić! Dzisiaj wchodzę na nk.pl i mam 3 wiadomości od różnych osób, które piszą mi czy znam ten sposób na G i czy im powiem o co chodzi, albo jedna osoba mi pisze, czy znam jakieś fałszywe numery telefonów. Serio ludzie? Jeżeli znacie ten sposób na G to nie opowiadajcie o tym nikomu, bo w końcu wszyscy z tego będą korzystać i grę zniszczycie takim zachowaniem. Będą się pewnie pojawiać filmiki na youtube i już się jakiś pojawił, ale został usunięty, czy zablokowany i bardzo dobrze! Japi*****e osoby, które mają chociaż trochę oleju w głowie to nie dopuścimy do tego, aby osoby takie po*****e niszczył tę grę! Bardzo przepraszam za wulgaryzmy, ale nie wytrzymałam i musiałam to napisać!

1 komentarz: