niedziela, 29 marca 2020

Ludzie to nie jest żaden HACK! Według mnie są dwie teorie, ale zrozumieją mnie osoby o co mi chodzi, które znają ten sposób, więc według mnie albo jest to celowe zagranie administracji, aby przyciągnąć graczy tak jak w wielu innych grach teraz są różnego rodzaju promocje itd, albo jest to błąd, który wkrótce zostanie usunięty. Im mniej osób ten sposób zna tym lepiej. Sama z niego nie korzystam, raz tylko sprawdziłam czy działa i tyle i nie rozumiem sama jak ludzie mogą z tego korzystać. A co jeśli faktycznie to jest błąd, który nie miał prawa się wydarzyć i będą za to jakieś konsekwencje potem? Ludzie o tym nie myślą i potem mogą płacić za to tysiące złotych, ale róbcie co chcecie! Jesteście poj*****. Jak tak można psuć grę, co wam to kurwa da, że macie wszystko, jeżeli chcecie mieć dużo kasy i dużo rzeczy powykupywać to sobie zagrajcie w Ava.city tam macie goldy za darmo, a nie psujecie Polską grę.

4 komentarze: