niedziela, 29 marca 2020

Ludzie ogarnijcie się z tymi goldami. Jak tak można, fajnie super za darmo, nic nie trzeba robić, ale co jeśli wam przyjdą rachunki za to? Albo co gorsza podaliście fałszywy numer i komuś przyjdzie rachunek, pójdzie z tym na policje i w końcu dojdzie, że to wy i co wtedy? Pomyśleliście o tym? Ja przyznaje sama z tego skorzystałam, żeby sprawdzić, ale na swój numer podałam i najwyżej zapłacę to 50zł. Ale co taki chłopak, który jest w topce na pierwszym miejscu i ma prawie 1 mln aktywności. Wiecie ile musiał tego złota zdobyć? Naprawdę ludzie, jeżeli ktoś nie zna tego sposobu to się nawet nie doszukujcie, po co wam to? Żeby potem grube tysiące spłacać? A większość z was to zapewne dzieci mające po 10, 12 lat i rodzice będą musieli spłacać...

2 komentarze:

  1. Ja tylko czekam na to jak ich znajdą i brda kazać bulić za to oszustwo. A później będzie placze hehe

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że się zgadzam z wami. Tylko taka mała poprawka - wydaję mi się iż znaczna większość graczy na awatarii to już młodzież w wieku 14-17 lat. Sory że się przyczepiłam xD. Ale w takiej sytuacji to robi się jeszcze żałośniejsze jak młodzi ludzie nie myślą :D

    OdpowiedzUsuń