wtorek, 31 marca 2020

Ludzie oficjalnie dowiedziałam się, że ten Dawid, który najwięcej skorzystał z tego błędu adminów nie ma bana. Więc jakim cudem Julcia ma bana? Nie uważacie to za dziwne. W tej sytuacji wydaje mi się, że Julcia kłamie, że ma bana, żeby ludzie się bali. A poza tym jakby serio banowali to wydaje mi się, że sporo osób by zbanowali już. Ananasek jedna z dziewczyn, przywódca klubu suczki, która też bardzo dużo korzystała z tego też nie ma bana. Aktualnie jak to pisze o godzinie 21.31 to jest w grze. No sorry, ale przez cały ten dzień chyba by sporo osób już zbanowali. A ludzie piszą, że Julcia i Dawidek zbanowani. Ale Dawidek serio nie jest zbanowany, przynajmniej na razie. To jak wyżej pisałam wydaje mi się, że Julcia kłamie i po prostu nie wchodzi do gry, żeby było serio, że ma bana. A jak jednak serio ma bana to znaczy, że nawet admini mają jej dość i ją zbanowali xDDD

3 komentarze:

  1. Po 1 Julcia ma zbanowane konto. Wchodząc na nie wyświetla się, że konto zostało zablkowane. Po 2 żonka Dawida dziś mi pisała, że został zablokowany

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawid ma bana, siedzi na lewym teraz

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń