poniedziałek, 23 marca 2020

Cześć! Sporo odbiorców mnie będzie tutaj znało. Prowadziłem długą tzw. kłótnię z Julką. Moim okiem, to wygląda tak, że Julia sobie grabi przez ostatni rok, a teraz kiedy więcej osób przejrzało na oczy i stawia się przeciwko niej. Pewnie zauważyliście na spotted. Widziałem, jak dosłownie podwalała pomysły z innych stronek. Bawią mnie obrońcy, którzy mówią, że dużo przeżyła. Pomyślcie, ile przeżyły osoby, które ucierpiały kompletnie za nic? Hejt w jej stronę jest naprawdę słuszny.

7 komentarzy:

  1. hejt w jej stronę jest kurwa naprawdę słuszny?
    Kurwa zaczynam już nawet przeklinać, bo to jest żałosne.
    Jak ze mną prowadziłeś kłótnię, japierdole XDDD Grabie sobie? Bo mam swoje zdanie i nigdy nie daje sobie wejść na głowę, tak? Jakie pomysły odpierdalam od innych? No kurwa słucham. Napisałam w tamtym roku 300 postów i żadnego kurwa nie zajebałam od nikogo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka to nie chodzi o to też ze ty zajebujesz posty chodzi o to że jak ty komuś coś robiłaś to nic takiego sie nie działo,a jak nagle ludzie mówia o tobie źle to udajesz pokrzywdzona...I serio może i ten hejt jest zły,ale sama nie byłaś dobra więc "Life is brutal"

      Usuń
    2. Jak kurwa niby raniłam inne osoby? XDD To, że powiedziałam kilka słów?

      Usuń
    3. Myślisz ze słowa nie ranią?Każdy wie co robiłaś na awie Julka w końcu przejrzali na oczy co robisz ze nie jesteś taka bez winy...Jeśli chcesz sie bronić to sie broń inaczej a nie tym ze piszesz dwa słowa za dużo. I widzę ze ci dopisuje humor skoro piszesz "XD" Bawi cie to wszystko? Julka ogarnij sie serio

      Usuń
    4. A zresztą wchodzi tez wizerunek który upowszechniałas :) Zachowuj sie tak jakbys chciała byc traktowana,a nie traktujesz ludzi jak gówno a pozniej ludzie traktują cie tak samo. Żałosne

      Usuń
  2. Hejt nigdy nie był, nie jest i nie będzie słuszny. Prawda, Julia kilka razy stanowczo przesadziła i sama miałam ochotę napisać o niej parę słów, ale zniżyła bym się wtedy do poziomu podłogi. Jeśli komuś przeszkadza jej zachowanie, to niech napisze to normalnie, bez używania pewnych słów albo po prostu zostawcie ją w spokoju. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie tak Julcia, powiedzialas kilka złych słów i wróciło to do ciebie, teraz inni mają inne zdanie o tobie. Karma :)))

    OdpowiedzUsuń