czwartek, 27 lutego 2020

Powiem tyle. NIE nawidze Was.. Po prostu Was nie nawidze.. Moje ,,koleżaneczki" blogereczki, są tak naprawdę fałszywe i są chamskie i nie miłe (oprócz Natalii z OA, Trumny ze Śmieszek, Vanilki z Awataria Is My World, reszta to skończeni kretyni i debile, tak samo jak teraz ta ,,właścicielka" AKI. Naprawdę, wiecie co ja przez Was przeżyłam ?! Dużo, wiedziałam, że nigdy świat bloggera nie będzie miły dla mnie. Nie pozdrawiam, a Plotkę Verr może usunę... //Izabela (Eleonor, Engel Huren, Hinata, Iz4_ meekksusss, Izabelcia, Vanosh, a teraz Nalu).

9 komentarzy:

  1. "nie nawidze"? serio? Pisanie publicznych komentarzy w internecie, póki nie skończy się przynajmniej 4 klasy szkoły podstawowej powinno być surowo zabronione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem ponad 4 klasy podtawowej, bo jestem w 7, zaraz 8. Noi ??

      Usuń
    2. 7 klasa szkoły podstawowej i takie błędy językowe? Może pora się udać do jakiegoś specjalisty?:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. co ja Ci zrobilam, że mnie nienawidzisz

      Usuń
    2. Nie. Ty mi nic.. Chodzilo mi o osoby, ktorym przeszkadzaja moje posty i peobuja sie na tym wybic. A jesli cie urazilam to przepraszam..

      Usuń
  3. A ja Cię nie znam laska ale widzę, ze jesteś zalosna. Nie radzisz sobie z krytyką ani sama ze sobą. Może psychiatra? Albo odizoluj się od internetu bo on jest dla ludzi. A nie dla malych dziewczynek co potem publikuja zalosne posty i tylko wzbudzają politowanie, niechęć i fale hejtu. Idź do mamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam 10 lat. Mam 14 lat, nie radze sobie z psycha, bo mam ja totalnie rozwaloną przez zjebanych ludzi z rl, myslalam, ze blogger to miejsce dla mnie ale jak widac... Nie jest dla mnie. Serio wy naprawde myslicie ze jestem mała dziewczynka ?! Mam 14 lat nie jestem juz MAŁA !!!

      Usuń