niedziela, 9 lutego 2020

Odpowiedz dla naszej kochanej Trumienki i Beszamela!Serio? Aż tak mnie nienawidzisz, Trumienko? Spoko, pisz dalej. :) powodzenia PS. Podszyj się chociaż pod jakąś realna i istniejącą postać bo trochę ci nie wychodzi. Po pierwsze na SA nie pisałem jako Odyseusz,tylko jako zupełnie ktos inny. ups... Pierwsza wtopa! Kto czytał, ten wie. Dwa, nie wysyłam nikomu zdjęć, bo to... głupie? Trzy, "milosci" w grze też są bez sensu, więc trochę słabo to napisałaś i trochę za bardzo minelas się z prawdą. :/

10 komentarzy:

  1. Nic się nie zmieniłeś... XD Przeprosiłbyś mnie chociaż? na SA pisałeś jako BLOGER i takiego cię poznałam, ale teraz jesteś znany z odyseusza, dlatego też tak cię nazywam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle to nie chcę się z tobą kłócić... Odblokuj mnie i zapomnijmy o sprawie. Nawet chętnie odnowiłabym nasz kontakt ;d Wszystko byłoby po staremu, na początku może i bolało ale teraz cię rozumiem i w sumie to nawet fajnie mi się spędzało z tobą czas. Oczywiście jako przyjaciele, nie liczę na nic więcej. Przemyśl to.
      ~~Diana

      Usuń
    2. ale ja nawet nie wiem co to za ludzie xD weszłam bo Kinga napisała mi, że mówią o tobie ;p nie to nie.

      Usuń
    3. Kobito droga nie masz absolutnie żadnych konkretów, screenów czy coś w tym rodzaju i smiesz oskarżać Odyseusza o coś czego nie zrobił. Żałosne :P
      /Esme

      Usuń
    4. ups, coś nie odpowiada... :(
      /Esme

      Usuń
    5. Nie odpowiadam, ponieważ się uczę.
      Matura w tej chwili to mój priorytet :)
      Droga Esmo, nie wypowiadaj się, nie było ciebie przy tej sytuacji kilka lat temu, więc na jakiej podstawie wyciągasz wnioski? Na pewno z mózgu?
      A ty Odyseuszu jestes żałosny, każdy z nas obojga zdaje sobie sprawę jak naprawdę było.
      Nie rozumiem dlaczego przeczysz sam sobie, w końcu sam dobrze o tym wiesz co się stało.
      Nie mam najmniejszej ochoty pisac z takim egoistą jak ty i zapamiętaj... karma wraca, czasami ze zdwojoną siłą.
      ~~Diana

      Usuń
  2. popieram odysa w tej kwestii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popierasz go, mimo że nie wiesz jak było? Co się stało?
      Żenada.
      ~~Diana

      Usuń
    2. no fajnie majk ze mnie oskarzasz moze plagi egipskie to tez moja sprawka
      ps po chuj nazywasz mnie trumienka? xD trumna jak juz

      Usuń
    3. ale ty byles majkiem a ja nigdy nie podpisywalam sie jako trumienka albo natalia wiec argumentacja z dupy troche. nie wiem po co mowisz mi po imieniu skoro nie z niego jestem tu znana, ja zawsze uzywam nickow z gry bo nie mieszam z nia prawdziwego zycia xD i nie moj drogi, to nie ja.

      Usuń