sobota, 29 lutego 2020

Julio z bloga AKI, czy ty w tym roku będziesz miała 17 lat? Napewno? Nie jestem w stanie w to uwierzyć, za rok będziesz pełnoletnia, a w między czasie emanujesz głupotą, żałosnością i infantylnością na kilometr. Opubliczniasz wizerunek kogoś bez jego zgody, piszesz dziwne spoty podszywające się pod Trumnę lub Oliwię, a w dodatku obiecałaś zmianę, obiecanki cacanki. Kobieto, nic się nie zmieniłaś, a te obietnice mogłaś już na samym początku wsadzić sobie w cztery litery. Zachowujesz się jak typowa szajbuska, twoje ego jest wybujałe i zniszczone. Twoją osobowość można wprost porównać do biblijnej Sodomy i Gomory- miejsc upadku moralnego. Nic już nie jest w stanie pozbierać twojego mózgu, powiązać go w jedną całość. Dajesz wszystkim do zrozumienia, że nie jesteś osobą, której można ufać. =jemiołuszka

4 komentarze:

  1. Naprawdę mi się śmiać chce, że zrobiliście drame o randomowe zdjęcie z grafiki google z napisem zdjęcie trumny XDD
    To tylko pokazuje, jak łatwo można uwierzyć w jeden post. Brawo!
    Dodatkowo, nie znasz mnie w ogóle, więc nie wypowiadaj się. W realu jestem inną osobą, tak samo, jak w show biznesie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. What are you pierdoling about? Szukałam tego zdjecia na grafice Google - Nie ma. To zdjecie jest pewnie prawdziwe, a po tym jak twoje czyny weszly za mocno twierdzisz ze to grafika google. Jako uczennica techinum informatycznego pragnę powiedziec, ze zeby cos osiagnac trzeba sie uczyc. A jak narazie dowiaduje sie od swojej przyjaciolki ze twoj czas na awatarii przekracza norme spoleczna uczennicy w tak powaznym kierunku szkolnym. Przyznaj, ze nie chodzisz do tego technikum. Chyba nauczyciele cie uczyli, ze strony google nie sa napisane flashem. (Ps. Rozszerzona informatyka zaczyna sie dopiero od 2 klasy.)

      Usuń
    2. Hahaha, kto ci takie brednie opowiedział? Od poniedziałku do czwartku siedzę max godzinę na Awatarii, gdyż nie mam czasu. Czasami to o 6 się uczę, żeby umieć. To, że wejdę na Awatarie i pójdę się uczyć, to nie znacza, że spędzam w niej milion czasu. Przez ferie grałam dosyć długo, więc może o to ci chodzi XD

      Usuń
  2. Ej dobry tekst XD

    OdpowiedzUsuń