sobota, 1 lutego 2020

ostra drama w barze polecam xdd

17 komentarzy:

  1. Z kim ta drama? Mow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie chodzi o kłótnię aleksandry z berlinką xd
      obie mają zryte głowy, a aleksandra to kurwa już w ogóle

      Usuń
  2. Sorrty To było Tak : Rozmawiałam z bff a ona podjeżdża zaczyna mnie obrażać od Jebanych blogerek no wybacz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra, ja mam wyjebane.
      w sumie nawet ci wierzę, że aleksandra zaczęła.

      Usuń
  3. Nie chcę jeszcze mieć spin z tobą mam wiele własnych problemów umarła mi babcia nie czuję sie ostatnio najlepiej więc nie chcę się kłócic

    OdpowiedzUsuń
  4. beszamel czemu julka się z trumną poklocila? Przecież nawet razem pisały na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczerze mówiąc poszło o byle gówno, serio.
      jakby jedna z osób miała coś serio popierdolone we łbie.

      Usuń
    2. wiadomo, że Juleczka ma nasrane XDE

      Usuń
    3. Wiecie co już nie wiem jak sobie z tym poradzić jak

      Usuń
    4. nie będę pisać kto, co i jak.
      generalnie nawet nie powinienem odpowiadać na to pytanie, bo to nie tyczy się mojej osoby.
      po prostu to sprawa między Trumną, a Poker i tyle.

      Usuń
    5. Ale dlaczego na tym wszystkim cierpię ja

      Usuń
  5. aleksandra czyli belinda?

    OdpowiedzUsuń
  6. Olka ja nie wiem jaki ona ma lvl

    OdpowiedzUsuń
  7. W ogóre parszywe jest to całe podszywanie pode mnie może ruszy kogoś sumienie i przestanie

    OdpowiedzUsuń
  8. Pewnie sama poker sie podszywa pod ciebie i celowo dała też obraźliwe rzeczy o sobie aby nie wzbudzić podejrzeń.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, wiem i nie chcę wiedzieć ani tak, że nikogo oskarżać bo nie mam dowodów na to

    OdpowiedzUsuń