niedziela, 9 lutego 2020

Widziałem dziś na ulicy jak Julia z aki sie klociła z dzbanem

7 komentarzy:

  1. i musisz pisac o tym na spotted?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wtrącę się. Ludzie ogarnijcie dupy XDDD Każdy ma swoje prywatne problemy więc nie wpier*alajcie się w cudze sprawy./Nikola czy Nola jak kto woli

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzis widziałam srajacego gołębia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dziś widziałam swoje odbicie w lustrze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trauma musi byc ogromna

      Usuń
    2. jest tak ogromna jak mój ryj w lustrze powiększającym

      Usuń
  5. Każdy ma słabsze i gorsze dni na Awatarii nawet największe przyjaźnie czasami mają kryzys ale po co pisać to na spotted?Może Julka sama woli rozwiązać to we własnym zakresie. Nie rozumiem tego jak można komentować wszystko i rozgłaszać jak Radio Wolna Europa XD Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń