sobota, 1 lutego 2020

nie polecam klubu tsc ta cala daenerys to dziecko z problemami

3 komentarze:

  1. Anonimie chyba sam jesteś dzieckiem skoro nie wiesz, ze ona jest pelnoletnia. Znam ja i wiem, ze bywa wredna. Zaraz jej napiszę, ze o niej mowa. Zaczynam ci juz wspolczuc, bo jak ona się dowie kim jesteś to zaczniesz żałować dnia swoich narodzin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre żarty, myślisz że ktoś się boi tej ulicznicy?

      Usuń
  2. Jestem, więc oficjalnie możecie już srać w gaty ze strachu. To oczywiste iż się mnie boicie. Świadczy o tym choćby fakt, że piszecie anonimowo :) drogie osrane tchórze.
    Po 1: Nie bez powodu, mam na awatarii opinie "Groźna jak pies"
    po 2: Widzę, że chcecie mnie wypromować, tylko ja nie jestem blogerką ani celebrytką. Ja rozumiem,że jest moda na pisanie o Julii z Aki, Belindzie, Berlince, Daj bucha i kaczucha, ale nie wiedziałam, że i mi zrobią fejm. To sweet, naprawdę <3 tylko....tak naprawdę to mnie nie obrażacie, a sprawiacie iż staję się rozpoznawalna i mam darmowa reklame cymbały :D
    Po 3: Od Tsc to wara, bo jest jak pisałam wcześniej nieskromnie najlepszym klubem na awce.
    Po 4: Znajdę was na awatarii, zdejmę smycz którą sama sobie narzuciłam ( czytać samokontrolę i hamowanie się ) i rzucę się na was niczym wciekły pies kłapiąc zębami bo kaganiec też będzie zdjęty.
    P.S Żartuje, jprdl beke mam w chuj.
    P.PS Jednak nie żartuje, idę zdjąć kaganiec haha


    OdpowiedzUsuń