sobota, 11 stycznia 2020

Witajcie. Jestem anonimową użytkowniczką, która wkurzyla się na pewną osobe o nicku Julcia, Poker Face, Sushi czy tym podobne. Spotted przerodziło się w miejsce nienawiści do AKI. I się kurwa nie dziwie. Wiecie kim jest Nola? Założyla bloga. Tak, założyla bloga. Niestety, Poker coś się w niej nie spodobało,a ta niby ,,dla żartów'' Mówiła o jakiś groźbach w jej stronę, o jej ojcu czy coś tam. Ja stałam tam,i zapyałam się Noli, czy to jej koleżanka czy coś. Ta napisała że nie , i że się jej boi . Pragnę te ż wspomnieć, że ta sytuacja zaszła po poście ,,Przeprosinowym''. A potem koleżanki śmiały się z jej przepisu na herbatke. Wiedzie ile ona ma kurwa lat? Wiecie, że jest dzieckiem? Julia,kurwa. JESTEŚ NIEPOWAŻNA. MAM DOŚĆ TEGO, ŻE KŁAMIESZ NIE TYLKO SWOICH CZYTELNIKÓW,A PRZYJACIÓŁ!!! Tobie zależy tylko na tym, by się wybić. Przecież byś nie wzięła Sakury i Sheridans bez powodu. :'). Zawsze byłaś szmatą,i nią będziesz. Kłamalaś na blogu, że to niby twoja koleżanka. Haha, śmieszne. I nie, nie usuwaj tego komentarza. No chyba że chcesz, bo i tak mam ss. Mam nadzieję, że każdy się dowie, jaką szmatą jesteś. Ps. Wiem,że Nola nie jest twoją jedyną ofiarą. Do zobaczenia w piekle,bo wiem więcej od Ciebie. Narazie, szmato.

10 komentarzy:

  1. Słucham? Nikogo po tym poście nie zaatakowałam i po pierwsze nie jestem już szmatą. Staram się zmienić i mi tego nie zabronisz. Nie wzięłam Sakury and Natalii na bloga tylko po fejm. Wiesz jaki to jest fejm z tego bloga? Żadny fejm i nie mów mi, że mam z niego fejm. Pisze dla czytelników, a oni nie są moi fanami tylko czytelnikami bloga. Mi na sławie nie zależy. Nola sama mnie wyzywała i wkurzała, więc niech teraz nie będzie taka biedna. Przecież w sumie wiem, że ten post został napisany przez Nolę aka Nikolę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kłam, bo ci to nie wychodzi. Wiem.jaka jesteś, i będziesz suką. Twoi ,,czytelnicy'' mają gówno w głowie że czytają tak zakłamany blog. Plus,nie jestem żądną Nikolą, a inną osobą. Plus, ona Cie nie obrażała.Chciała się z tobą zaprzyjaźnić. Kłam dalej,szmato.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    3. I po co się wtrącasz w to w ogóle. Nikola nic do mnie nie ma, a ty po prostu chcesz mnie zgnoić. Dalej, dalej i tak Ci się to nie uda.

      Usuń
    4. Yyyyyy...? ty będziesz każdego pouczać, sama wtrącasz sie w wszystko co cie nie dotyczy, jebnij sie w tej ryj paszczórze.

      Usuń
    5. Skończyly ci się argumenty? I co? Wtrąciłam się bo bronie dziewczynkę? Puknij się w łeb waryjatko.

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Ja widziałam jak na mapce wyzywała takie Odyseusza i to też nie było zbyt mile.
    ///Rosanne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywisci chodziło o Julię :)
      ///Ta sama Rosanne

      Usuń
  3. 51 yrs old Marketing Assistant Leland Newhouse, hailing from Cowansville enjoys watching movies like "Moment to Remember, A (Nae meorisokui jiwoogae)" and Cycling. Took a trip to Works of Antoni Gaudí and drives a GTO. Polecane do przeczytania

    OdpowiedzUsuń