sobota, 5 sierpnia 2023

 ritvalz dlaczego jeszcze grasz w awe i to siedzisz od rana ? xDDD

19 komentarzy:

  1. Już ci misiu kolorowy odpowiadam:to nie ja tylko osoby z dostępem do mojego acc którzy robią snow pzdr

    OdpowiedzUsuń
  2. Już ci misiu kolorowy odpowiadam:to nie ja tylko osoby z dostępem do mojego acc którzy robią snow pzdr

    OdpowiedzUsuń
  3. A i tak jak wrócisz z pracy dorywczej siedziszw to do późna xDD nic od nk sie nie zmieniło jesteś uzależniony przesiadujesz na grze ciagle i chwalisz sie ile wypiłeś do lustra wczoraj sie chwaliłeś animacjami wiec to co zarabisz wydajesz gre i alkohol xDDD nawet dusia mówiła że nie możesz sie odciać od tej gry bo nikt cie nie lubi w rl i nie masz kolegow XD

    OdpowiedzUsuń

  4. Anonimowy5 sierpnia 2023 11:57 tak od gry.pl jestem jeszcze uzależniony tam też kiedyś była awka i w ogóle wczoraj wypiłem tyle alkoholu że sie przygałem czaisz? wydaje więcej na tą gre niż myślisz ponieważ jestem uzależniony............ jak każdy ty czy ta osoba o której wypisujesz w innych spotach
    "MUJ BUDZET TO 12 ZŁ" :((((((((((((((((( chcesz się przed kimś popisać? jak chcesz kogoś sprowokować to nie zaczynaj ode mnie bo najlepiej jape otwierać jak się ma za sobą 30 innych anonimowych pzdr wspolczuje serio

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja sie zastanawiam gdzie wy bedziecie plakac jak to .......spotted w koncu zamkna 😂

    OdpowiedzUsuń
  6. tymczasem on piszący do każdego że ma wyjebane w te spotted a jednak dalej żyje ta awataria 😅😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Ukaszek ma wyjeb a jednak sie splakal 😂 grałam na nk i wiem ze nie ma bardziej uzależnionej osoby niż on, jak nie widzicie go na głównym to gra na fejkach a liczyć jego fejki to jak robić spis ludności malego miasta 🤣🤣 on nie widzi życia poza ta gra! dobrze, ze ktoś o tym napisał bo zwykle nie wstawiają nic o nim po tym jak ostatnio o 2 w nocy spamił upartej aby usuwała komenty i jej płakał o to 😂 Daj ludziom spać !!! A odnośnie tego że nie ma kolegów, dziwicie sie jak to taki idiot co tylko wyzywa każdego? Albo pisze po rodzinach? Nikt go tu nie lubi ani w real to tu może zaistnieć udajać idealne życie tak jak to robił na Willu Splifie (ludzie z nk pamietaja) podawał sie za znanego freestylowca i że rozbija sie drogimi samochodami po warszawie😭 a w rzeczywistości mieszkał i mieszka w kamieniczce z mama i bracmi. Mało tego na Willu wchodził i oszukiwał dziewczyny ze to on rapując im na modulatorze głosu!🤣 Oczywiscie tak znana sława raczyła im sie pokazaç tylko od szyi w dół i miała takie same biurko jak ritek 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nawet kolega z którym sie wita nie ma szczerych intencji do niego. nie chce podawać nazwy bo nie chce aby go wyzywał czy nękał w jakis sposób ale bez jego obecności obgadywali go i sie śmiał że na fb łukasz udawał wielkiego pana i dawał bany za nic osobom których nie lubił oraz że żył w swoim małym awataryjnym świecie w którym mógł sie poczuć kimś mając admina albo moderatora - gra to nie prawdziwe życie i trzeba o tym pamiętać i jeśli sam ma zjebane życie to nie musi odreagowywać tego na ludziach z gry aby poczuć sie lepiej. Moje znajome też wyzywał bez powodu nawet sie słowem do niego nie odezwały i wypisywał jakieś zboczone rzeczy a oprócz tego że jest niewyżyty seksualnie aby walic takimi tekstami do dziewczyn których nie zna to jeszcze jak ignorowały jego zaczepki zaczął je wyzywać bo nie chciały z nim pisać? Ciężko brać ludzi na poważnie jesli nie mają 68 lvl ale to nie powód aby je wyzywać bez powodu

      Usuń
  8. I owszem nawet Dusia Izka czy jego była dziewczyna potwierdzą że nie ma życia real i też im sie żalił ze swojego smutnego życia że tylko udaje tu takiego bogacza i co to nie on 😂 Ukaszek zrób coś ze soba bo czeka cie jeszcze 45 lat charówki za grosze 😂 Nie wierzycie w jego bajki o idealnym życiu bo wcale takie nie jest! Na grze stworzył swój azyl w którym może poczuć sie lepszy od innych 🤣🤣 żenua

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy admini wstawia mi komentarze z prawdą? Czy będa tolerować to jak on wyzywa ludzi i cisnie po rodzinie i zostanie za to bezkarny!?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chlop co po 10 minutach stracil cierpliwosc czekajac na akcept komentarza

      Usuń
    2. Oczywiście że nie straciłam chłopie ale różnie tu bywa z dodawaniem komentarzy dotyczących osób przez które boicie sie że zrobią szambo na forum :D

      Usuń
  10. Łukasz no ja wiem co to uzależnić się od gry sam też byłem ale od lola. Trwało to dwa lata az ogarnalem dupe. Zacząłem małymi kroczkami. Pogadalem matka ojcem. Zacząłem wychodzić z domu. Odnawiać kontakt z kolegami. Wiesz net fajny jako rozrywka Ale nie możesz całego życia spędzić na awatarii. Makrela Co kiedyś umrze i co? Musisz pracy poszukać znajomych w realnym świecie a ru nie powinni być całym centrum centrum życia a odskocznia. Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze że Ty chociaż sie potrafisz do tego przyznać :) Ritek niestety będzie sobie wmawiał że tak nie jest a tkwi w tym od 12 lat i nie potrafi dać sobie pomóc a wręcz krzywdzi innych w ogól swoja patologiczną naturą.

      Usuń
    2. Fałszywke też to czeka jak się nie ogarnie

      Usuń
    3. Nie wierzę on dalej gra? Byłem na awtarii w latach 2016-2019 wróciłem teraz jako iz mam sntymenr do tej gry. I widzę po tym co piszą że ta osoba nic się nie zmieniła. Nie mam. Zamiaru cisnac osobiście mi go szkoda. Ludzie mial ciezkie dzieciństwo, gdzieś chciał odreagować a ze sie pogubil w tym wszystkim... może zamiast cisnac lepiej zaoferować profesjonalną pomoc?

      Usuń
  11. Chuj wam w dupy pierdoleni hejterzyaaaaauuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli tb też jakby nie patrzeć bo tylko z z hejtowania jestes w jakis sposób rozpoznawalny ale jak hejt jest na ciebie to płaczesz XD

      Usuń
    2. Tutaj nie łuki, grałem kiedyś na nk, czy ta gra jeszcze żyje i graja w nią jeszcze te same osoby? xD

      Usuń