piątek, 14 lipca 2023

 Hejka Wszystkim!

Przyznam szczerze, że długo zastanawiałam się nad tym, czy powinnam do Was napisać czy lepiej zostawić wszystko losowi do rozstrzygnięcia - i wierzcie bądź i nie, ale nadal się trochę waham w tym zakresie. Tym bardziej, że przychodzę do Was ze swego rodzaju prośbą - nie owijając zbyt w bawełnę potrzebuje Waszej pomocy 👉🏽👈🏽 Otóż, jak się zapewne domyślacie, moje zniknięcie z MA, miało swoje powody w prywatnym życiu - mniejsze/większe, ale były. Mam świadomość, że właśnie marnuje jednej z lepszych momentów, na rozwój bloga - tym bardziej, że mamy wakacje, ale sama nie wiem co robić. I właśnie tu zaczyna się moja prośba, byłabym wdzięczna, gdybyście wypowiedzieli się na temat tego, co myślicie o prawdopodobnym powrocie bloga? Chcielibyście, żebym reaktywowała pewne serie? Jeśli tak, to jakie? Oczekujecie powiewu nowości? A może wolelibyście, krótkie, letnie serie na zapisy? Potrzebuje Waszego zdania w tym zakresie, bo jeśli mamy ruszyć z tym tematem z kopyta, to fajnie byłoby wiedzieć, za co się wziąć w pierwszej kolejności. Zatem, zastanówcie się, przemyślcie to i wypowiedźcie się - to dla mnie bardzo ważne i mam nadzieję, że tak to też potraktujecie 🙈 Pozostawiam Wam sekcję komentarzy jak również, zapraszam do prywatnej konwersacji. Pozdrawiam i życzę miłego dnia/wieczoru ❤️ Alex

13 komentarzy:

  1. Alex zdałaś mature? Że masz czas jeszcze blog prowadzić

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, chciałam ten temat poprowadzić na jednej z Herbatek, ale rozumiem, że ciekawość bierze górę. Otóż, tak zdałam i się z tego powodu cieszę, a póki mam najdłuższe wakacje w życiu, to mogę to w jakiś sposób wykorzystać ❤️

      Usuń
  2. zrob ocenianie outfitow awatarow!!! na pewno musisz zrobic wersje meska albo cos w stylu rising star, ze sa rozne kategorie i trzeba sie do niej ubrac 💋 powodzenia <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dostałam już taką propozycję, jeśli chodzi o Panów i mogę śmiało powiedzieć, że już powoli zbieram materiał 😏 Nie omieszkam się jednak stwierdzić, że wyżej wspomniano chłopcy mogliby mi w tym pomóc 😅 Co do serii, mam kilka pomysłów - zarówno dla par, społeczności klubowych czy też odrębnych jednostek. Myślę, że każdy znalazłby coś dla siebie 😋

      Usuń
  3. takze chcialbym zebys wrocila do np omawiania eventow, co jak zrobic, jakie rzeczy mozna zakupic, zdobyc itd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejcia! Miloby wrócić, tylko potrzeba mi nowej baterii pełnej mobilizacji i Waszej obecności, a myślę, że w miarę uda mi się jakiś post przygotować na dniach 🥺 Postaram się nadrabiać w omawianiu wydarzeń, ostatnio z urodzinami gry nie wyszło tak jak planowałam, ale wszystko to wyjaśnię w poście - będzie co opowiadać w przemyśleniach, jak i przy kubku parującej herbatki 😇

      Usuń
    2. to chyba najmniej potrzebne posty, każdy wie co robić w tych eventach, bo jakiś większych procesów myślowych nie trzeba wykorzystywać, ale mam nadzieję, że Alex wróci

      Usuń
    3. Tak ale nie każdy ma możliwość wejścia do gry. Też nie każdy do końca może zrozumieć mechanizm eventu, więc się przydać może. A może nie będziesz czegoś wiedział i coś jest niejasne dla ciebie

      Usuń
    4. Alex wyłapuj fajne stylówki graczy opisuj oceniaj i wstawiaj, fajnie byłoby jakbyś też dodała sondy aby inni gracze mieli możliwość decydowania który gracz wypadł najlepiej i możesz zrobić też coś w stylu rywalizacji modowych z graczami, zbierasz graczy chętnych do nich i działasz. Myślę, że dużo osób by się w to zaangażowało bo u piątnicy na blogu zrobiło to furore 😉

      Usuń
    5. Hejka, kieruje słowa do Anonima z 14 lipca, 19:52 - też mam nadzieję, że uda mi się wrócić i stworzyć Wam przyjemne miejsce do spotkań, zabaw i dostarczyć upragnionej rozrywki 🥰

      Usuń
    6. Hejcia, z kolei jeśli chodzi o komentarz z 14 lipca, 20:59 - szukając złotego środka będę przeprowadzać różne serie na zapisy, reaktywować stare, jak i tworzyć nowe serie opisowe, herbatki i przemyślenia to też pewnik, a jeśli chodzi o tłumaczenie wydarzeń, też na pewno się znajdą. Także każdy znajdzie coś dla siebie 🤗

      Usuń
    7. Hejka Anonimie, z 14 lipca, 21:23 - postaram się wyłapywać tylko te najciekawsze 😏, a co do sond to mam ku nich małe obiekcie zważywszy na to, że zwykle są z nimi pretensjonalne kłopoty, ale jeżeli tym razem będziecie chcieli to się nad tym zastanowię 📊. Jeśli chodzi o rywalizację między graczami to już na ten temat rozmyślałam i może, kto wie coś w tym kierunku pójdziemy 😇

      Usuń
    8. Ja tak długo czekam na Remontuj z Alex, zrobiłas takie super łazienki raz że wciaz czekam na równie za3ebiste pomieszczenia np mam problem z jadalnią. Może by sezonowo jakiś ogródek, patio czy taras skoro mamy lato? Oczywiscie kocham tez serie modowe. Chętnie bym widziała tez metamorfozy awatarów jakieś glow up...

      Usuń