piątek, 28 kwietnia 2023

 stresujecie sie maturami ?

9 komentarzy:

  1. Nie podchodze do matury bo jestem kupą i ledwo zdaje a moja przyszłość pokładam w awatari właśnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pov falszywka

      Usuń
    2. kecz nie pisz teraz o falszywce bo widac ze jestes online

      Usuń
    3. Pov fałszywka robiący dramy w grze 😀
      Pov fałszywka na maturze : nie potrzebnie grałem w tą grę mogłem się uczyć 😔
      Pov fałszywka po maturze : A WALIĆ TO BEDE SIE SZMACIŁ NA DATEZONE I SZUKAŁ SUGAR DADDY może mi kupi Goldy na awce do 400k image 🥰

      Usuń
    4. Anonimowy 09:10 Mam go w chuju, pozdrawiam

      Usuń
    5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
    6. Lumi pasztet w młodym wieku już sie kurwi

      Usuń
  2. Strasznie, ale ryzyk-fizyk może się uda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż to! Obserwując komu poświęcony jest ten rok to mam mały dylemat (Aleksandra Fredry - Zemsta, rok powstania w getcie warszawskim "Zdążyć przed Panem Bogiem" - historia Marka Edelmana, Szymborskiej i Tetmajera). Ale damy radę! Bo jak nie MY to kto? 🥰💪🏽

      Usuń