czwartek, 20 kwietnia 2023

 co sie stalo ze u agaty w klubie tylko 33 osoby ?

24 komentarze:

  1. agata już nie chce dłużej zarządzać sss, odeszła do FTW i będzie ich wspierać

    OdpowiedzUsuń
  2. agata dzieki milo bylo, wrocilas na swoje smieci adios

    OdpowiedzUsuń
  3. ONA WIEDZIAŁA ŻE BĘDZIE AKTUALIZACJA ZE ZMNIEJSZENIEM MIEJSC W KLUBACH

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i wyszla na totalna idiotke, z ktorej sie kazdy smieje teraz :p

      Usuń
  4. Madnes zamknij pizde i juz nie szczekac bo ci pocieknie zal sie tam na klubie dalej pustaku

    OdpowiedzUsuń
  5. Przynajmniej wiem jakich mam cudownych wspierajacych przyjaciol w klubie nie pozwolili mi zamknąć klubu zawalczyli o klub I o mnie ilu z was ma takich ludzi obok siebie większość z was by się obrazila odwrocila A oni byli przy mnie i mnie wspierali trwali nawet jak poszłam do innego klubu nie okazali się falszywi wam też takich lojalnych przyjaciol na tez grze życzę bo są na wage zlota nie zawiedli mnie i za to ich kocham mozecie się śmiać bo może nie jestesmy najlepszym klubem ale napewno mam nsjlepszych ludzi nie graczy co akt tylko nawalaja Ale cudownych lojalnych przyjaciol którzy się nie odwrocili a na tej grze to rzadkość Kocham Was Robaczki ❤❤❤❤ Agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że znasz takie trudne slowa pewnie tak cie zdiagnozowano xdd

      Usuń
    2. nie trzeba byc diagnozowanym by wiedziec xD

      Usuń
    3. nie zesraj sie Aga

      Usuń
    4. szkoda że ty nie jesteś lojalna i obrabiasz dupę swoim przydupasom

      Usuń
    5. no coz, taka natura awatarii

      Usuń
    6. zdychaja to zwierzaki a ludzie umieraja, taka mala ciekawostka :)

      Usuń
    7. Bo ty się okazałas fałszywa szmata Agata.. jak można było zostawic swoich ludzi i iść do lepszego klubu go wspierać bo ci się odechciało być przywódca? O co tu walczyć, współczuję tym ludzia w ssss ze mają tak przesiąknięty mózg gównem.

      Usuń
    8. I przecinki byś powstawała w swoich wywodach, bo chuja wiadomo o co ci chodzi xd ciąg wylewu i to dosłownie.

      Usuń
  6. Ktoś kto nie cierpi na takie zaburzenia raczej nie zna medycznych określeń xddd

    OdpowiedzUsuń
  7. Jebana przewidzia aktualizacje i wyjebała wszystkich przed by mogła brać udział w rywalkach XDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. aga nie wstawia przecinka tam gdzie powinien on być bo nie wie jak się go używa

    OdpowiedzUsuń
  9. Madnes Ty za to wiesz gdzie i komu wstawić nudeski 🐸🐸🐸

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. anonim napisał mi 100% jego prawdy na mój temat, masakra

      Usuń
    2. dobraaaa jak już jesteś przy temacie tych owych niedesow (których nikomu nie wysłałam bo owo takich fot w galerii zdjęć mój telefon nie posiada) komu je wysłałam? wymień mi te osoby

      Usuń
  10. Woli pokazać nudesy jak zezowaty pysk🐸🐸 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. smiechom nie bylo konca, skoncz juz bo ten temat robi sie nudny powoli

      Usuń