czwartek, 22 lipca 2021

 Hurrem, jesteś żałosna, pierdolisz i grasz szopke że nie ingerujesz w nasz harem a przychodzisz w trakcie rozgrywki, jak do siebie ze swoim harem. Mogłaś chociaż zapytać nas na dc czy możesz przyjść i zachować jakąś godność, zauważ my do ciebie nie przychodzimy. Twój harem zaczyna się 27 lipca więc rozumiem że zaczynasz atakować, tak? To w twoim stylu żeby pisać do naszych ludzi na mesie jakieś groźby. To tylko gra, i my cie nie zaczepiamy więc ogarnij się i nie rób z siebie błazna, daj nam grać.

1 komentarz:

  1. Uważaj jak chcesz, przyszłam zanim harem u was się zaczął niespełna 5 minut przed się przywitać, nikogo nie wyzywałam, nie zachęcałam do mnie, straszne więc że tak łatwo można wyprowadzić cię z równowagi. Co do gróźb to nie mieszajcie mnie w to, bo nie mam z tym nic wspólnego, także to ty robisz z siebie błazna mieszając mnie w wasze sprawy na DC. z tego co wiem sprawa wyjaśniła się i wiadomo kto szantażuję waszą Fizure z którą oczywiście się znam i rozmawiałam z nią o tej styuacji na DC. Grajcie, nie widzę bym jakoś szczególnie wam przeszkadzała, także myślę że sprostowałam. Pozdrawiam i zachęcam do mojego haremu Roxelanne#3885

    OdpowiedzUsuń