niedziela, 4 lipca 2021

 Witam wszystkich, Mateusz się kłania c:(ten co kiedyś rozdawał vipy, ale o mnie większość raczej zapomniała xD) Zaraz pewnie zaczną się teksty typu "ale Ty odszedłeś z tej gry od dawna i nk, więc co Ty tu jeszcze robisz", więc od razu wyjaśniam. Jak zapewne wiecie, 27 lipca tego roku, nk zostanie oficjalnie zamknięte. Długo się nad tym zastanawiałem i w ostateczności postanowiłem wyjść do Was z taką inicjatywą, żeby pogadać z Wami przez nktalk, bo ten czas cholernie zapierdziela i każdy dzień przybliża do "naturalnego wyginięcia" portalu nk.pl.. Moglibyśmy na przykład poprzypominać sobie te piękne czasy Awki, kiedy to jeszcze w ogóle działała i tym podobne.. Oczywiście możecie mnie pytać o praktycznie wszystko. :D Jeżeli ktoś chciałby ze mną pogadać na nk, czy coś to możecie do mnie pisać, link do mojego profilu będzie podany na dole tego posta. :D Nie wstydźcie się do mnie pytać, ja nie gryzę, kanibalem nie jestem. ^^ Ale od razu przestrzegam, że jeżeli ktoś będzie mnie wyzywał, kogoś z mojej rodziny lub kogoś z bliskich mi osób, ma ode mnie instant block'a i nie będzie ta osoba mogła już ze mną pisać. I jeszcze jedna mała uwaga, na nk odpisuję przeważnie po 19, bo w ciągu dnia jestem zajęty innymi rzeczami i obowiązkami. (w skrócie mówiąc mam swoje prywatne życie, tak jak każdy z Was ^^) Wcześniej niż 18-19 nie odpisuję, ale oczywiście możecie do mnie pisać w każdym momencie, postaram się wszystkim odpisać. :) Pozdro i życzę Wam miłych wakacji, dbajcie tam o siebie i uważajcie nad wodą, jeżeli jedziecie nad morze lub gdzieś nad jeziorko. O utonięcie nie trudno i pijcie dużo wody, nawadnianie na bieżąco organizmu to jest bardzo ważna sprawa! :)

Link do mojego profilu : https://nk.pl/#profil/53864148/mateusz-3-l-awataria //Mateusz z klubu 160 (rip klub 160 [*])

5 komentarzy:

  1. Zawsze miales wielki problem żeby dać mi vipa a teraz masz wielkie G Bardzo Ci tak dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mateusz ten od vipow XDDDD JAPIERDOLE musiał o sobie przypomnąć atencjusz XD
      Fajnie, że tego typa może znają 4-5 osób i on uważa się za jakiegoś interesującego ups

      Usuń
    2. Do anonima powyżej: przypomnieć, nie przypomnąć. Nie widać, aby szukał atencji poprzez ten spot i uważał się za interesującego. Ma prawo wypowiadać się na spotted tak jak każdy, kto ma ku temu powody. Ty możesz ominąć ten spot i oszczędzić takich komentarzy, nic one nie wnoszą.

      Usuń
    3. Anonimowy4 lipca 2021 22:10
      Rozumiem, że zazdrościsz komuś, że go znają te 4-5 osób? ;D

      Usuń
  2. Oho mateuszek broni się z anonimów XD

    OdpowiedzUsuń