niedziela, 27 czerwca 2021

 •••List otwarty do Hurrem z NK.•••

Dostałam screena z Twojego bloga i dowiedziałam się czegoś, co mnie totalnie zamurowało i zdziwiło. Napisałaś, iż nasz Harem się rozpadł... Skąd takie informacje? Wciąż prężnie działamy, jednakże mieliśmy krótką przerwę ponieważ administracja tworzyła •nowe• serwery z •nowym• wszystkim. Nie wiem kto jest Twoim szpiegiem i kto doniósł Ci o rzekomym upadku naszego ♥ ROLEPLAY ♥, ale nie ufałabym mu/jej następnym razem... Fałszywe informacje dostałaś. Swoją drogą, "upadającym" można bardziej nazwać Twój, a nie nasz Harem, ale nie będę o tym pisać, to niepotrzebne i nietaktowne. Także tyle ode mnie. Napisałam to po to, byś się nie zamartwiała niepotrzebnie i nie ubolewała nad "upadkiem" "lewego" Haremu. Kondolencje niepotrzebne! Pozdrawiam, Czerimoja- administratorka Haremu na Avaidel. *W razie pytań, łap (cie) mojego Discorda: Czeri#4188.*

2 komentarze: