niedziela, 7 marca 2021

 UWAGA DUŻO CZYTANIA!!!

Chciałam raz na zawsze wyjaśnić kilka ważnych spraw. Pierwsza sprawa dotyczy ostatnio dodawanych spotów, ktoś podszywa się pode mnie.Podszywajanie sie pode mnie jest mega żałosne dziecko. Domyślam się, że spora część osób mi nie wierzy, lecz ja pod spotami lub komentarzami podpisuje się "Pixie" z dużego P a ktoś inny co pisze te durne spoty i komentarze podpisuje się "pixie" z malego p (niby mały szczegół ale jednak domyslam się, że to jedna osoba wypisuje) Nie ukrywając, że ja nic nie pisalam bo pisalam. Jedyne spoty, które napisałam to "HAHAHA... cos ci anonimku nie wyszlo/Pixie (do tego ss) i w tym 2 komentarze. A drugi moj spot to "Coraz bardziej zaskakujecie mnie swoimi poziomami inteligencji XDDD/Pixie" i tu żadnego komentarza nie napisałam. Trzeci raz napisałam 2 komentarze pod kogoś spotem "KOCHAM CIĘ EIXIP~twoja cicha wielbicielka. I na tym skończyło się moje udzielanie na spotted, dopiero teraz się znowu udzielam pisząc tego (bezsensownego) spota. Komuś serio aż tak się nudzi w życiu, że wypisuję durne spoty podpisując się moim nickiem Serio? Drugim tematem jakim chcę poruszyć to konflikty z innymi. Bardzo szanuję osoby szczere (sama jestem szczerą osobą do bólu) wręcz irytuje mnie jak jakaś osob wypisuje innym, że jestem puszczalska lub puszczam się X D (nie będę wypisywała nicków bo to nie o to chodzi bym wypisywała internetowe nazwy osob, które tak postapiły) Jakby te osoby jeszcze mnie znały, wiedziały jaka jestem na prawdę w życiu realnym to okej, ale jak takie kurestwo mnie nie zna i pierdoli jakieś na mnie ploty (z księżyca wzięte) za moimi plecami i boi się mi powiedzieć co o mnie sądzi na awie mówi, że "nie bede tracil/a na ciebie czasu" po 5 minowej "rozmowie" no to słabo troche. Wiem, że mam ciężki charakter czy jestem konfliktową osobą, wiele razy kogoś zaczepiałam czy się kłóciłam, ale nie mam zamiaru nikogo przepraszać, mówiłam to co chciałam. Na samym końcu chcę podziękować kilku osobom: Michał poznaliśmy się przypadkiem i z tego przypadku wyszło nam 5 miesięcy pikselowego małżeństwa. Przeszliśmy razem te lepsze dni i gorsze. Cieszę się, że Cię poznałam. Dziękuję Ci że jestes >3 Kondzio poznaliśmy się ponad rok temu, lubiliśmy się lecz po czasie wstąpiła sprzeczka. Od dłuższego czasu bardzo się lubimy, wspieramy nawzajem, dużo odpałów, nie znamy słowa "nuda" Mam nadzieję, że dalej będziemy utrzymywać taki sam kontakt po mimo mojego i Michała odejścia z gry. Nela znamy się juz dłuższy czas lecz od 2 miesięcy podłapałyśmy ze sobą lepszy kontakt. Bardzo Cię polubiłam. Kontakcik po za gra :3 Paweł można było nas nazwać "wrogami" lecz od połowy lutego zaczęliśmy się poznawać bardziej i złapaliśmy kontakt jak to ty pisałeś, że dobrze nam sie pisze choć znamy się miesiąc-dwa czujesz, że znamy sie o wiele dłużej i no ogólnie bardzo polubiliśmy się smrodzie >3 Robert aktualnie nie grasz lecz dalej kocham Cię jak brata oboje znamy się od początków naszych z grą (jak to mówią od lewego konta HAHA) znamy się ponad dwa lata. Nie zapomnę naszych ślubów (oj dużo ich bylo haha) odpałów, afer jakie były za Owieczka i Barankiem, twojego odwodnienia jak wyjaśniając jedna naszą kłótnię X D Dobra było fajnie ale się skończyło możecie pisac komentarze nie odpisze juz na żaden nie zobaczycie mnie juz na awatarii Pograłam? Pograłam a teraz Dowidzenia! Pixie

1 komentarz: