niedziela, 7 marca 2021

 Uparta oraz cały ''zespół spotted'' My jako dwójka graczy Awatarii i baczni czytelnicy Spotted Awataria chcemy zwrócić uwagę na pewną sytuację, która ma miejsce od kilku dni na tej witrynie. Zauważyliśmy dziwne spoty od osoby ''Pixie'' Sami mieliśmy zdanie o tym, że ta dziewczyna próbuje się wybić. Jednak nachalne wstawianie spotów tego samego tematu, aby szukać tylko rozgłosu w internecie jest bardzo dziecinne. Po tym, jak Pixie skomentowała całą sytuacje oraz to, jak powiedziała, że ktoś się pod nią podszywa, powinny wszystkie spoty na jej temat zostać automatycznie usunięte. Bardzo dobrze wiemy, że nie wstawiasz wrogo nastawionych spotów o Tobie. Doszły nas słuchy, że jesteś z 16 cm coś tam, nieprawdaż? Aż tak Ci się robi mokro na jego temat, że nie usuwasz spotów o Pixie tylko dlatego, że mu się podoba cała nagonka na dziewczynę? Naprawdę kochana tracisz poparcie i przyjaciół. Mamy nadzieje, że spot zostanie wstawiony, a jeżeli nie, to będziemy reagować na całą sytuacje inaczej. Spoty do godziny 20 o Pixie mają zostać usunięte. Podszywanie się pod kogoś jest przecież zabronione na Spotted. Tak jest napisane w regulaminie tej witryny, prawda? Chyba my również powinniśmy pisać głupoty w imieniu Upartej. A przepraszamy! Przecież kochana Natalia nie wstawi tego.

5 komentarzy:

  1. Nw o co się tu sapiecie, ale ja z pixie sb wyjaśniłyśmy dziś i mi napisała, że ktoś się pod nią podszywa, więc po tym usunęła te spoty gdzie ktoś się pod nią podszywa (chyba, że coś pominęłam to wyślijcie mi link to usune).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I przez jakiś czas średnio zaglądałam na spotted więc nie widziałam co się tu działo.

      Usuń
    2. I ja nw po chuj gadać, że nie wstawiam o sb spotów skoro wstawiam x DD Jak się macię sapać to chociaż z jakiś konkretnych powodów. Nie pozdrawiam ;p

      Usuń
    3. no usówaj usuwaj dalej komentarze dziwko

      Usuń
  2. Do autora postu. Nazwa męża tej dziewczyny to Stifler16cm. Nazwa nie jest wymyślona przez niego tylko wzięta od popularnego twórcy na instagramie. Nie spinaj kochanie dupy o jakieś 16cm skoro nie wiesz co i jak z nazwą powiązane nie jest. + Dla jasności nie bronię Upartej bo nigdy nie miałam z nią styczności.

    OdpowiedzUsuń