niedziela, 7 marca 2021

 CYT: Być kimś w uwaga GRZE no szczyt marzeń XDDD

weź ty się dziewczyno w łeb pierdolni bo jak czytam te poniższe spotty to aż mi się cofa.. Pokazujesz jaka to ty jesteś odważna szczekając jak piesek, błagam XD a twoi znajomi na awie mogą Cię obronić i wyzywac innych do bólu tylko nikogo to nie ruszy... no wlasnie jak chcesz tak ,,zniszczyć " wszystkich to niech znajomi się nie wtrącają A te ,,anonimiki" mają więcej rozumu niż Ty JESTES JEBANYCH HOMOFOBEM ŻE ŚLEDZISZ MNIE NA KARZDYM KROKU? NIE MACIE JUZ CO ROBIC LUDZIE? NIE MIESZAJCIE TO W MOICH ZANJOMYCH BO SĄ COOL NIE TO CO WY WALONE SZMATY JEBANE A TY JULCIA NIE PISZ SPOTTÓW W MOIM IMIENIU TEPA DZIWKO / PIXIE

6 komentarzy:

  1. Czy osoba wystawiająca spotta jest osobą LGBT? Jeśli nie, to nieuzasadnione jest użycie słowa "homofob"

    OdpowiedzUsuń
  2. śledzenie kogoś a czytanie spottow co byly nizej
    (co wyraźnie jest napisane) to różnica

    OdpowiedzUsuń
  3. ja pierdole jaka patologia sie zrobiła w tej grze, dobrze ze juz nie gram

    OdpowiedzUsuń
  4. ale glaby ja pierdole, dobrze ze zdechlem na raka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jesteś zalosny, nie smiej sie z chorób onkologicznych. Warto było grać tyle w awkę jak umarła? :)

      Usuń
    2. co ty pierdolisz do mnie goblinie, ja gralem w awatarie po tym, jak zdechla tyle czasu ile ty uzywales mozgu

      Usuń