poniedziałek, 14 września 2020

Z kim rywalizuje 160? I jaka jest kolejność.

13 komentarzy:

  1. Tsc, 160, Star, Act

    OdpowiedzUsuń
  2. 160, tsc, star, act

    OdpowiedzUsuń
  3. 160,tsc,star,act

    OdpowiedzUsuń
  4. Tsc, 160, Star, Act

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jaka jest kolejność?

    OdpowiedzUsuń
  6. Star jest ostatnie jak na gwiazdy przystalo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej kont nie logują :D

      Usuń
    2. Loguja:D swoje lewe i znajomych po prostu widząc tsc czy 160 odpuszczają bo za wysokie progi :) serio myślisz zr ona jest moja i on jest mój to w star normalni gracze?XDDD to lewe Belindy. Każdy w star to wie a może nie jesteś wtajemniczony? Bo dla Belindy nie jesteś wart uwagi i takich informacji?

      Usuń
    3. Znaczy wiesz ja powiedzialem to co wiem ale co tam kombinują to nie wiem, jakoś mam wyjebane co jakis przywodca w klubie powie mi za taką tajemnice xdd

      Usuń
    4. To może i np. Belinda, Sandra i Patryk logują na swoje lewe, ale nikt nikomu nie wchodzi na konta graczy, chyba że jacyś się znają i siebie poproszą.

      Usuń