poniedziałek, 14 września 2020

hej witam was w pierwszym monologu z seria monoligi kasi z przygody avatari dzisiaj wypowiedzieć sie na temat graczy które niszczą naszom gre na pietwszy ogein odzie uparta ktora nie jest tak uparta jak sie uwaza bo to tak naprawde to złodziejka mezow i golden moneta idiotka nie wstawia spotow mojego fana nie pozdrawiam jej goronco i zyce zeby kazdy sie na niej przekechal na drugim miejscu jest salcesvore ktoru uważa się za super chłopaka a prawda jest inna otóż on chce wykorzystać wszystkie piękna kobieta z avatari w tym mnie ale ja mam chłopak wojtka i kocham go bardzoej bo salwscore to pedofil Trzecia osoba na mojej liscie osoby ktore psujom ava tarie to oczywiście nie kto inny jak sama belinda z topki co sobie myslsis ze jak masz g i każdy chce byc taki jak ty to mozesz się zachowywać jak krulowa avy otoz nie mowimy stop klubiowi star i zapraszam wszystkich do awa nefs najlepsza klub na awie juz niedlugo nowe posty z tej seri wienc wyczekujcie kocham was buziaki czekajcie pa

3 komentarze: