niedziela, 9 sierpnia 2020

Serio Kiero? Naprawdę jesteś powalony jakiś... Psychiczny... Ani raz Cię nie wyzywałam, ani nic. Byłeś mi totalnie obojętny, ale czytałam co się działo, a ty przez to wszystko konto usuwasz??? Zachowujesz się debilnie... Po prostu lubisz jak o tobie piszą. Lubisz jak jest głośno na twój temat i odwaliłeś akcję z usunięciem konta, żeby ludzie się litowali teraz nad tobą i pisali, ale biedaczek xDDD. Może jeszcze się chcesz zabić w realu z tego powodu. Szkoda Cię chłopie, bo jest walnięty i to zdroowo

10 komentarzy:

  1. Ja myślałam że kiero to spoko ziomek, ale się zawiodłam przez tą akcję z jebać lgbt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu już nie chodzi o to LGBT, ale mam wrażenie, że on lubi jak o nim piszą, ale nie spodziewał się, że będą pisać tak źle o nim, więc odwalił akcję z usunięciem konta, żeby ludzie mu teraz współczuli. Ale bardzo dobrze niech kurwa nie wraca już ten idiota

      Usuń
    2. dokladnie nikt go tu kurwa nie chce i nie chcial niech nie wraca nigdy bo i tak go znow zjedziemy

      Usuń
  2. co wy sobie myślicie w ogóle? najpierw piszecie, że jest znienawidzoną przez was osobą na Awatarii, a potem jeszcze macie pretensje, że usunął konto? chyba o to wam właśnie chodziło. Jest mi naprawdę przykro, że to się stało, a na przyszłość, rozwiązujcie wszelkie dramy na priv, a nie na spotted, bo dajcie w ten sposób pole do popisu hejterom piszącym z anonimka

    OdpowiedzUsuń
  3. wy jestescie mocno popieprzeni, kiero moze miec swoje zdanie w kazdej sprawie i powinnismy to uszanowac a nie robic wielka gownoburze o wszystko, a pamietajcie, kazde wyzwisko boli i kazdy jest w jakims stopniu wrazliwy wiec please, stop please

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli kiero obrażający całą społeczność lgbt, mówiąc że są pojebanymi debilami jest okej :D ale jeśli ktoś powie coś o kiero to o bożee

      Usuń
    2. kazdy moze miec swoje zdanie ale to kurwa boli, gdy kiero mowi kilka zdan to cala awa sie puszy zamiast zostawic tego gowna w spokoju i ignorowowac, czyli prostym slowem mowiac - zachowanie dziecka rodem z 4 klasy podstawowki

      Usuń
    3. nienawisc do innych ludzi za doslownie nic bo nic mu nie zrobili to wedlug ciebie zdanie na jakis temat? debile

      Usuń
    4. no to niezle ze wedlug ciebie to jest czyste chodzenie z motylkami, bo przeciez co z tego ze powyzywacie go, przeciez to nie jest krzywdzace, skad

      Usuń
    5. spoko czyli on moze powyzywac innych i masz w dupie ze innych to skrzywdzi ale jak na niego ktos cos powie to problem

      Usuń