piątek, 7 sierpnia 2020

Co to znaczy według was być dla kogoś przyjacielem na Awatarii?

6 komentarzy:

  1. kiedy jesz...ona przez tez je...abyś nie tyła sama
    kiedy ona sra...czuje sie zaszczycona, ze to w mojej obecnosci
    i ten jej smiech... w tym momencie, gdy wie co tu napisalam...
    byly pomocnik tsc.........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anulka lubisz gry robie kupke podczas naszej rozmowy. Marta też bo sra ze mną XD Nastepnym razem zrobie to przy świecach będzie romantycznie :D Poważnie byc przyjacielem, to móc się ze soba kontaktowac równiez poza grą. Pogadac o wszystkim i niczym. Wspierać się, nie potakiwac slepo gdy ta osoba popełnia błąd, tylko korygować i uświadomic co robi zle. Nie chce mi sie rozpisywac bo mam tendencje do pisania elaboratów. Wole na tym poprzestać, bo Ci którzy należa do kręgu moich przyjaciół mogą czuc się zaszczyceni tym wyróżnieniem.

      Usuń
    2. Nie gry tylko Gdy, Anka rozpraszasz mnie!

      Usuń
    3. przepraszam będę mlaskać ciszej mojego maca
      /sandia (były pomocnik tsc)

      Usuń
  2. Spędzanie razem czasu i pomoc w zadaniach

    OdpowiedzUsuń