niedziela, 9 sierpnia 2020

Ale mnie juz wkurwia ta Paulinka. Do kiero w sumie podobna XD

10 komentarzy:

  1. O co ci chodzi? Paulina jest jedną z najbardziej życzliwych, miłych i uprzejmych osób jakie spotkałam na awatarii. Uczcie się od niej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pisz sobie sama komenatrzy. Nie od dziś wiadomo że konto na blogerze Primadonna to twoje konto ...

      Usuń
    2. nie jestem Paulina XDD jak ktoś ją popiera to jest jej lewusem? haha, śmieszne za to ty jesteś nic nie wartym anonimem.

      Usuń
    3. nic nie wartym anonimem? od kiedy wartościowość się stwierdza po tym czy ktoś ma konto na bloggerze? XD

      Usuń
    4. bo jesteś anonimem? więc nie moge powiedzieć jaki jesteś ujawnij się to pogadamy

      Usuń
    5. no właśnie nie możesz powiedzieć jaki jest anonim ;D to czemu mówisz niewartościowym XDD

      Usuń
  2. mam ochote przyjebac tej paulinie jeszcze bardziej niz kiero

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo pisze prawdę i was przykładnie dissuje? XD

      Usuń
    2. kto tu kogo dissuje nicolas bo te jej dissy powiem ci że wcale nie są dissami a jedynie homofobicznymi komentarzami i unoszeniem sie z duma jakby byla wielka krolowa

      Usuń
    3. Jestem królową i co ja mogę za to ze mam błękitną krew ha ha
      Oj śmieszą mnie te teksty :) no , ale cóż wole być odważnym homofobem, niż tchórzem z anonima :*

      Usuń