czwartek, 30 lipca 2020

Owieczka ładnie to tak robić męża na boku z innym?

10 komentarzy:

  1. Robić? XDDDD o co ci chodzi?/Owieczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. robienie kogoś na boku - zdradzanie kogoś

      Usuń
    2. Nigdy nie zdradziłam Roberta i teraz tego nie zrobiłam i nie mam tego w planach/Owieczka

      Usuń
  2. ok powiem tak nie znacie owieczki więc nie róbcie jej koło dupy , widać że ten kto napisał to za przeproszeniem ( gówno) jest zazdrosny lub ma problemy ze swoim zdrowiem psychicznym :) / kagami

    OdpowiedzUsuń
  3. To jq mam pytanie... Jak kurwa można kogoś zdradzić w grze XDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ruchanie swoich pikseli nawzajem XDDDD

      Usuń
  4. A ja się z nikim nie ruchałam wiec nie zdradziłam Roberta ;) i proszę nie pisać takich głupot, że zdradziłam go/Owieczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu wy cały czas macie problem o coś do owieczki? Wyobraźcie sobie że jesteście z kimś w rl i gracie też w Awatarie i jesteście też tam razem. I ktoś kogoś "zdradzi" w grze to też ktoś by to ujął że to zdrada w rl? XDD ja tylko pokazuje przykład jak niektórzy ludzie odbierają coś za bardzo przez grę. Wy chyba zazdrościcie że owieczka ma takiego fajnego męża albo chcecie obić jej go, ale znam owieczkę i wiem że ma na to wszystko co piszecie wyjebane, próbuje wam to uświadomić ale Wy dalej swoje./owca Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby miała wyjebane to by nie reagowała na żadne spoty i komentarze xddd

      Usuń
    2. No mówie stara sie to uświadomić Wam :v/ Owca Łukasz

      Usuń