sobota, 9 maja 2020

Wiecie co, to jest śmieszne. Mam namyśli nagonkę na tsc. Słuchajcie sama nie miałam najlepszego zdania o tym klubie przez jakiś czas ale aktualnie jestem w nim i na prawde pozytywnie się zdziwiłam. Jest super atmosfera, pomagamy sobie nawzajem w zadaniach jeśli trzeba a nawet słuchajcie nie wywalają jak ktoś nie zrobi akt czy rywalizacji, wystarczy normalnie powiedzieć ze sie nie da rady i tyle. Generalnie jest bardzo fajnie i wasze opinie są wygórowane oraz wymyślone przez osoby które chciałyby tu być ale z jakiś przyczyn nje mogą. Także nie osrajcie się bo są dużo gorsze kluby. Przy okazji post na lemurku to 0 wiarygodnych informacji. Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Też tu byłem kiedyś i nie było źle. Blogi pllotkarskie nigdy nie sa wiarygodnym źródłem informacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. wiarygodna informacja tam to ta, że "fajni ubieraja sie na czarno" xdd

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę każdy wie że tsc,aktywni,waleczne serca to najlepsze z klubów. A w tsc chce być nie jedna osoba.

    OdpowiedzUsuń