środa, 20 maja 2020

Szczerze? Nie wiem kto jest winny-Dawid czy dziewczyny tak zwane "chona szczura", ale wiem jedno że wszyscy z nich zniżają się do najniższego poziomu jaki może być. Widzę, że w tej kłótni Dawid odpuszcza, ponieważ bez ludzi nie potrafi się obronić, a dziewczyny? Dziewczyny dalej krążą i próbują to ciągnąć bo mają wywalone na to ale lubią sobie trochę bekę porobić, a Dawid to idealna osoba na której można to zrobić.Nie jestem ani za chona szczura ani za Dawidem, tylko po prostu jestem za tym aby ten mądrzejszy napisał koniec kłótni-rozchodzimy się. Jeżeli nikt tego nie zrobi to przestaniecie wtedy aż wam się znudzi. Mam nadzieję, że szybko to się skończy bo to już się nudne zrobiło i szczerze mówiąc? Ludzi już przestało to obchodzić, więc skoro macie spiny pomiędzy sobą, to nie dawajcie tego na "spotted" itp publicznie, wiecie o co chodzi na pewno :) więc no i mega pozdrawiam Dawidka i chona szczura. Cudowni z was ludzie i wiem na pewno, że gdyby nie ta spina...To świetnie byście się dogadywali. Miłego dnia, wyjdźcie z domku bo dzisiaj słoneczko świeci! gorące całusy przesyłam.

4 komentarze:

  1. No właśnie to jest już nudne, ileż można. Wyjaśniajcie to między sobą, nie wszyscy muszą o tym wiedzieć, bo nie jesteście żadnymi gwiazdami. Pokazujecie siebie z najgorszej strony, a tak naprawdę wcale nie jesteście takimi złymi ludźmi, tylko wam już się nudzi za bardzo. Jednak uwierzcie, można inaczej spędzić czas, robiąc coś bardziej produktywnego (w życiu i w grze). Mam nadzieję, że kiedyś się ogarniecie i przemyślicie to, co robicie i wszystko będzie ok, bo pomyślcie, że wcześniej nie byliście aż tacy awanturniczy (czy to nie były lepsze czasy?).

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja już dawno chciałem zakonczyc tą drama, ale wytłumaczyć coś szczurką to Meksyk. I dobrze, już wychodzę na świeże Californijskie powietrze i słoneczko <3 Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba szczurkom jak już xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecież był koniec dramy, a nagle ten hipokryta sobie ustawił z dupy nick na jebacszczury XD a teraz dotarło do niego to ze jest hipokryta i nagle znowu udaje niewiniatko XD zabawne

    OdpowiedzUsuń