piątek, 22 maja 2020

Nie rozumiem dlaczego nadal niektórzy piszą tutaj, że ROME nie ma osób z kradzionym G. Naćpany sam się broni, że to nie prawda, ale przecież oczywiste, że się nie przyzna. Przecież to jest logiczne, wczoraj dziewczyna z rankingu aktywności wygrała z dużą przewagą. Dzisiaj znowu ta sama dziewczyna wygrywa z przewagą 10K aktywności i jest z ROME. Wierzycie w to, że tyle kupuje tych G legalnie? Bo ja nie. Tak samo wierzycie, że tyle G robi? Bo ja również nie. Niecały 24h jest od nowa bitwa w rankingu aktywności, a dziewczyna z ROME ma 14K aktywności. Bez G by tego nie zrobiła w tak krótkim czasie. Naprawdę broniąc klub ROME, że oni wszystko legalnie robią to się ośmieszacie tylko. W rankingu wczoraj było większość osób z ROME i to nie jest dziwne? Teraz 2 pierwsze miejsca zajmują też dziewczyny z ROME. I jak wyżej wspomniałam, pierwsza dziewczyna w rankingu ma 14K aktywności, 10K więcej niż druga dziewczyna, również z ROME.

5 komentarzy:

  1. Wczoraj nie wygrała rankingu dziewczyna z rome tylko z tsc ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ZAPRASZAM NA TIK TOKI! https://www.youtube.com/channel/UCah_QDsnaV0wyngGWQ8gVJQ

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyśl zanim coś napiszesz, istnieje coś takiego jak oszczędzanie ;) /Goldzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ośmieszacie się ale to wy takimi postami, a ja nie mam się do czego przyznawać, bo mamy czyste sumienie
    No ale jak widać zazdrość robi swoje, następnym razem sie lepiej doinformujcie ;) / Naćpany

    OdpowiedzUsuń
  5. no i co was to interesuje tez gdybym tyle g miala nawet nieuczciwie to bym to wykorzystywala

    OdpowiedzUsuń