środa, 20 maja 2020

nie pozdrawiam the society - najgorszy klub. wywalili mnie po jednym dniu

19 komentarzy:

  1. A aktywnosc robiłas i rywalizacje???

    OdpowiedzUsuń
  2. widocznie zasłużył*ś

    OdpowiedzUsuń
  3. 1++++++++++++

    OdpowiedzUsuń
  4. jebac tych swirow z the society co siedza tylko na awie i robia aktywnosc ciekawe czy w ogole jedza, sraja, spia i odrabiaja lekcje bo te wymagania tam sa jakies pojebane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jebać to ciebie świrze. Nie wiesz jak jest to się nie wypowiadaj. Sama jestem członkiem i na wszystko mam czas, na rozmowy z przyjaciółmi w realu, na lekcje, na jedzenie, spanie i na inne rzeczy nie związane z Awą, a jakoś zawsze robię to co mam zrobić w klubie i nie narzekam, bo wymagania w TSC nie są nie wiadomo jakie. Uwierz inne kluby są bardziej wymagające. Nie rozumiem was, skoro nie byliście w TSC, czy innych klubach to po co się wypowiadacie???

      Usuń
    2. a wlasnie ze bylam w tym klubie i zostalam wyrzucona bo raz mi sie zapomnialo napisac o tym ze nie zrobie aktywnosci :) a wczesniej pisalam i zazwyczaj ciagle ta aktywnosc robilam a na dodatek czepiali sie ze nie robie rywalizacji a robilam

      Usuń
    3. a niektore osoby nie robily tej rywalizacji wcale ale oczywiscie wciaz tam siedza bo po znajomosci wszystko mozna

      Usuń
    4. Każdy jest wywalany za nierobstwo. Akurat tam pewna osoba pilnuje by nic nie było po znajomości. A nowi jsk nic nie zrobia w pierwszy dzień od razu. Jesteś leniwa, myślałaś ze jak zrobisz jedna kolejne rywalizacji to będą Cię trzymać? Ogarnij dupsko. Z taką aktywnością jak twoja to możesz się udać do jakiegoś pustego klubu.

      Usuń
    5. dobra nie zesraj sie tylko ja ciagle robilam te rywalizacje a aktywnosc rzadko kiedy sie zdarzalo mi nie zrobic kiedys sie dziwilam czemu ludzie tak hejtuja tsc ale po tym jak zaczeli przypieprzac sie do mnie o glupoty to zrozumialam juz dlaczego taki hejt jest na ten klub

      Usuń
    6. Zrob prosze aktywnos, zrob rywalizacje. Czemu nic nie robisz? To przypieprzanie sie o glupoty? Nie sadze. Po chuj wstepujesz więc do klubu? Siedź bez i się opierdalaj dalej. Hejt jest przez takie osobki jak ty co nic nie robia i licza na to ze ktos bedzie za nich.

      Usuń
    7. Po waszych komentarzach widać jaką macie super atmosferę w klubie...

      Usuń
    8. ja nie rozumiem ty czytac nie umiesz pisze juz 3 raz ze robilam ciagle rywalizacje i aktywnosc a ty jak zwykle swoje

      Usuń
    9. co ty zmyslasz? jakbys robiła by ciebie nie wywalili głupia babo

      Usuń
    10. Nie wyrzucamy ludzi którzy robią swoje, czyli wywiązują się z obowiązków, jakich byli świadomi wstępując do klubu. Prawda jest taka, że ja najchętniej bym wywaliła każdego co nie robi od razu, ale powstrzymuje mnie przed tym Aeryn. Mamy opracowany system: nie zrobisz degradacja na członka. Dalej nie zrobisz wylot. Nie zawsze jednak tak jest, jak ktoś zgłosi, że nie może albo serio dużo zawsze robił/robiła to czekamy aż wróci jak nie ma jej parę dni. Jeżeli jesteś nowy/nowa i w pierwszej dobie pobytu w klubie nie zrobisz minimum aktywności i rywalizacji, to lecisz. W ogóle nie rozumiem jak można mieć pretensje gdy nic się nie robiło i zostało wywalonym. Heloł, wiedziałaś co masz robić. Jest tylko jedna laska którą wyrzucono po 1 dniu. Nie napisze nicka, ale był apetyczny ( nazwa batona). Jeżeli to Ty jesteś autorką postu to weź się nie ośmieszaj. Bo pretensje możesz mieć tylko do siebie samej. Ja Ciebie nie przyjęłam i uwierz bym nie przyjęła bo bym wyczuła od razu wrodzone lenistwo. Jakieś pisanie farmazonów, że ktoś u nas nic nie robi i jest dalej po znajomości? Popatrz się codziennie o przed 20.00 na mój klub. Nie ma trzymania nierobów.
      Ja nie uznaje lenistwa. Popytaj się ludzi z mojego klubu jak np potrafię niektórym kilkakrotnie pisać, żeby dobili aktywność lub robili rywalizacje. Ja potrafię nawet powiedzieć do drugiego pomocnika czy przywódczyni, że je wypieprzę jak nie wbiją więcej. Nie patrzę się na to czy kogoś lubię czy nie. W dupie to mam kto kim jest, robi swoje jest ceniony/ceniona. Nie robi: wypad. Osoba która była u nas chwile, nikogo nie poznała, nic nie robiła nie ma prawa wystawiać negatywnych opinii. bo ta opinia jest taka prawdziwa jak stwierdzenie, że ziemia jest płaska.

      Usuń
  5. Przychodzisz do klubu obiecujesz robić aktywność i rywalizację. Nie robisz nic. I potem się dziwisz? Nowe osoby powinny się wykazać. Tymczasem myślisz, ze wystarczylo dołączyć? Żenujące. Wymagania sa normalne. Aktywność mniejsza niż w rome a pkt rywalizacji mniej niż w ws. Serio ciężko 300-350 pk aktywności i 600 rywalizacji minimum? To parę minut. A jak ktoś wstępuje do klubu tylko po to żeby w jakimś być niech zakłada własny.

    OdpowiedzUsuń
  6. A po co nierobów trzymać mają. Myślisz, że dołączysz do klubu, zrobisz max 50 aktywności dziennie za zalogowanie się i wystarczy? W każdym lepszym klubie by Cię wywalili.

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdy już rzyga tym tematem, ogarnijcie dupska XD Nic nie robisz to wylatujesz, tak trudno zrozumiec? Jestem w klubie od 2 tygodni około i mega mi sie podoba, atmosfera jest super, nie kumam o co dupy spinacie leniuchy :'c
    pozdrawiam moją mame

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pobądź w klubie dłużej, 2 tygodnie to wcale nie tak długo.

      Usuń
  8. Szczerze to nie chce mi się już wypowiadać pod tymi wszystkimi spotami. Liczyłam, że temat został już wyczerpany a wszystko wyjaśnione ale jak widać dalej wam mało. Zasady działania naszego klubu tłumaczyłam więc nie ma sensu pisać też ich tutaj, członkowie klubu je znają a reszta na pewno też je gdzieś znajdzie. W sumie i tak najlepiej napisać, że wywalamy członków bez powodu. Po co miałabym wyrzucać kogoś kto robi swoje? Poza tym co chcecie osiągnąć poprzez te wszystkie hejtujące spoty? Jak tylko mamy jakieś wolne miejsca to od razu mamy sporo wniosków więc jak widać ludzie się nie zrażają. Może mam wam podziękować za reklamy? Zgłoście się do mnie to na pewno to zrobię :*

    OdpowiedzUsuń