piątek, 22 maja 2020

Hejka! Jestem członkiem rome, nie będę się przedstawiać, gdyż nie o to tu chodzi. Słyszałam że jest sporo hejtu na ten klub. Cóż, moim zdaniem nie powinniśmy powodować dram, ale w pewnym sensie to co tu piszą to prawda. Atmosfera w klubie i ogółem relacje nie są tak fajne jak w innych klubach, są pieski przywódcy i pomocnicy, reszta się nie liczy tak naprawde. straszny nacisk jest na aktywność, to zrozumiałe, ale wywalają nawet jak robisz aktywność. problemy są robione niewiadomo o co. podsumowując nie polecam tego klubu, i nie piszcie że mogę odejść bo zainwestowałam tu więc trudno mi odejść, ale gdyby mnie nic nie trzymało z pewnością bym odeszła .pozdrawiam wszystkich

11 komentarzy:

  1. Potwierdzasz że rome mają kradzione G?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisz się anonimie pierdolony, wkurwiaja mnie tacy ludzie co pisza takie cos i boja się nawet podpisac :))))

      Usuń
    2. Pisze z anonima, bo nie chce mieć dramy - dość zrozumiałe. A jak zainwestowała dużo w klub to nie chce wylecieć.

      Usuń
    3. I tak wylecisz bo sie dowiem kim jesteś, a jak już piszesz to przynajmniej pisz prawdę ;)/ Naćpany

      Usuń
    4. Wylecę za mówienie prawdy? fajnie że wywalacie jak się powie co się u nas dzieje. I nie będę się podpisywać bo może się to źle dla mnie skończyć.

      Usuń
    5. niby jak moze sie to zle skonczyc? xd mozesz tylko i wylacznie stamtad wyleciec przeciez nic wiecej by ci nie zrobili

      Usuń
  2. Kto w tym klubie jest pieskiem? I z tego co zauważyłam wylatują tylko te osoby, które nie angażują się w rywalizację i nie robią aktywności (tak jak w każdym klubie!!:D) więc daruj sobie anonimie takie pisanie/tort bezowy

    OdpowiedzUsuń
  3. Mimo wszystko, wnioskując po twoim spocie, po co być w klubie, w którym Ci się coś nie podoba? :/
    Możesz iść do innego, może będzie Ci w nim lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie rozumiem po co dalej jesteś w klubie i w niego "inwestujesz" skoro tak bardzo Ci się nie podoba? Czy nie prościej byłoby go opuścić i pójść gdzieś gdzie będziesz czuć się lepiej? jakoś nie zauważyłam żeby ktoś w klubie źle się czuł i był źle traktowany... a wiadomo, że mamy swoje zasady i jak ktoś się nie wywiązuje to zostaje zdegradowany czy wyrzucony, poza tym tak jest w KAŻDYM klubie :) a skoro jednak nie chcesz się ujawnić kim jesteś bo wiesz ze grozi Ci wyrzucenie to najwidoczniej nie jest Ci tu tak źle jak piszesz/ paula

    OdpowiedzUsuń
  5. Naćpany piesku, pokazałeś wyżej jaki jesteś, cię kurwo dojada chłopaki 15 latku zajebany

    OdpowiedzUsuń