poniedziałek, 4 maja 2020

Cześć Valide. Chciałabym przeprosić Cię za to wszystko, co ostatnio robię. Zapewniam, że nie miałam takiej intencji, aby w jakikolwiek sposób w Ciebie uderzyć. Przyznaję, że to ja byłam Hurrem na Avataria.Life, ale w dużej mierze chciałam stworzyć alternatywną wersję haremu, a nie go zgapić, czy też - wyśmiać. Nasze stosunki ostatnio nabrały dosyć kontrowersji, trochę nienawiści. Przepraszam z całego serca za to co robiłam, ale wiedz że do haremu nic nie mam. Jego istnienie nie przeszkadza mi nawet w 1%. Jeszcze rok temu wyzywałam poniekąd sułtanki i inne osoby związane z twoim haremem. Byłam wedy nieodpowiedzialna - przyznaję. Jednakże mój Harem na Avataria.Life nie miał na celu urażenia ciebie lub czegoś innego. Chciałabym wyciągnąć do Ciebie rękę na zgodę i tym samym zakończyć nasz spór. Uwierz mi, że to co zrobiłam było tylko nieporozumieniem. Pozdrawiam. ~Nola

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również pozdrawiam. Jeszcze raz przepraszam za wszelkie konflikty oraz nieporozumienia.

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beke mam wypierdalaj Valide

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja pisałam nie Valide jeśli o to Ci chodzi :/

      Usuń