niedziela, 10 maja 2020

wow dla mnie to szok ze valide jest jurorem w top model na oazie

11 komentarzy:

  1. A kto to ta cała mrówka i mewa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Merve Hatun, rosjanka fioletowa

      Usuń
    2. Dokładniej mruwkomewa. Jestem znajomą Kasi.

      Usuń
  2. mega super hurrem jest najlepszym jurorem tamte jada po kazdym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dla mnie piątnica /bakugan

      Usuń
    2. hurrem zgrywa niewiniątko :)

      Usuń
    3. przynajmniej dobrze sie zachowywa nie to co wy

      Usuń
    4. nie powiedziałbym tego dwa razy

      Usuń
  3. no i chuj, co ona tam wgl robi baba w kiecy to do haremu a nie do jurorowania w top modelu buuuuu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedyne co moze ocenic to dlugosc mojego .I.

      Usuń
    2. no chuj ze sobie jest czlowieku jest bo moze te wasze zchujale komentarze mnie bawia

      Usuń